Correu Joomla

Correu Joomla

by Deleted user -
Number of replies: 8
Bon dia:
Estem treballant des de fa poc a Linucentres, ja tenim la nostra pàgina web i dintre de poc començarem amb moodle.
El problema i a veure si ens podeu ajudar es que no hi ha forma de que el correu de confirmació tant per als nous registrats a la pàgina com per a l'administrador arribe. He probat amb diferents combinacions de PHP, SMTP i Sendamil, però res.
Consultat al SAI em diuen que faça el registre manual ( ja ho sabia) i que ells estan revissant si el servidor envia bé el correus.(/Fa més de 10 dies de la consulta i seguim igual.
Al donar-me d'alta en edutictat si que m'ha arribat el correu.
Gràcies i espere els vostres comentaris.

P.D.
Per cert la nostra pàgina és:

http://ceiptrullas.edu.gva.es
In reply to Deleted user

Re: Correu Joomla

by Deleted user -
Bon dia companys,

no conec molt joomla però normalment aquest tipus de programari utilitza cron per a enviar correu (moodle ho fa)

Al panel de control n'hi ha una opció per a configurar cron, a mi em va ajudar el SAI a configurar-lo en linucentres (després de molta paciència)

Igual van per ahí els tirs... sort i ja ens contaràs 

P.D. 

currada de pàgina, enhorabona 
In reply to Deleted user

Re: Correu Joomla

by Deleted user -
Bona vesprada.

A mi em va passar semblant amb moodle quan el vaig instal·lar en Linucentres.

No se si per a Jomla servirà, en moodle vaig deixar com venen per defecte les opcions de correu pròpies de moodle (en blanc) i vaig programar el cron de Cpanel.
Vaig estar una temporada rebent missatges del cron fins que vaig entendre com es feia per a no rebre'ls cada 15 minuts.

Sort
In reply to Deleted user

Re: Correu Joomla

by Deleted user -
Bona vesprada Pedro:
Veig que les dues respostes parlen de moodle i el cron. En moodle que l'acabem d'istal.lar tampoc s'envien el correus, així és que si no és molta molèstia i em pugereu assessorar sobre com programar el cron estaríem molt agraïts.
Salutacions companys.
In reply to Deleted user

Re: Correu Joomla

by Deleted user -
Hola. Yo soc novatillo, però vaig a intentar-ho.

Al Cpanel busques, al final del tot el cron i l'obris:
cpanel
Et dona a triar mode estandar o avanzado Unix. Amb estandar va bé.

Obri la opció per a llegir més sobre la configuració. T'explica que has de posar un correu si vols que el cron t'envie un missatge cada vegada que s'executa. Un palo si lo programes cada minut, perquè rebrás 60x24 missatges diaris. Es el que em va passar a mi, que no entenia l'ordre per a no rebre missatges i vaig haver de configurar-lo cada quart d'hora.
cpanel2

pots triar les opcións de configuració y has d'escriure el comand que vols executar, en el meu cas era el fitxer cron que hi ha a la carpeta admin de moodle, en el cas de joomla no se on està.


Al final així és com el tinc configurat jo, el /dev/null 2>&1 me va costar:
cpanel3

Espere haver sigut de profit. Molta sort.

P.D. En principi m'he plantejat fer algo més formal al wikimanuals, he obert la sessió i l'he tornat a tancar perquè no sabia afegir una pàgina nova i tampoc crec que haguera pogut ser més tècnic. Segur que algú pot millorar-ho, ho sent, poc a poc.
In reply to Deleted user

Re: Correu Joomla

by Deleted user -
Gràcies Pedro, vaig a probar a veure si ho aconsegueixc.
Ja et conte-
Salutacions.
In reply to Deleted user

Re: Correu Joomla

by Deleted user -
Hola.

Em sembla que pots trobar la resposta a aquest videotutorial.

Potser no és un tema de CRON sino de conficurar correctament les dades. Al videotutorial està explicat. Si tens Gmail, potser seria bo utilitzar aquest compter.

http://edu.jccm.es/joomla15/index.php/manuales-joomla-15x/videotutoriales-instalacion/67-configuracion-del-correo-electronico-del-centro-en-joomla.html

Baixa fins al botó violeta i visualitza el video.

Salutacions
In reply to Deleted user

Re: Correu Joomla

by Deleted user -
Hola a tots/es!
Jo tinc joomla a la web de linucentres. Per si algu vol vore-la:
Www.iesalmadrava.com

Configuració:
Función de correo Php.
Ruta sendmail: /usr/sbin/sendmail
E-Mail valid!
Smtp: port 25 localhost
Sense auth
Jo no he tocat res del cron ja que per enviar emails no cal!

Un saludet!
Antonio.
In reply to Deleted user

Re: Correu Joomla

by Deleted user -
Antonio, et comente:
He deixat la configuració com dius i vaig canviar el correu del superadministrador per el que tinc de coordinador TIC. Proví a registrar i sols arriba el missatge de confirmació al meu correu. Al de la persona registrada no li arriba.
Sembla que es un problema del servidor de Conselleria?
Els correus que no s'envien són de nou guardats a una carpeta "mail" que hi ha al home. Us adjunte part d'un dels missatges que hi queden arxivats dels correus no enviats.
Al menys ara sé pel meu correu si es registra algú.
correu