Incidències

Incidències

by Deleted user -
Number of replies: 12
Llevat per l'entusiasme del #novadorsOM i les converses amb els companys m'he vingut directe a actualitzar la plataforma a moodle 2.0 xDD però ha fallat, el server no està preparat per a tanta emoció... no ho puc evitar soc així de compulsiu, conseqüència, no trobe on han anat a parar les vostres fotografies de perfil... a fallat algo en la còpia de seguretat.

Intentaré recuperar-les i si no ho aconsegix vos pregue que torneu a pujarles ;)

Ale, ja no toque res més.
In reply to Deleted user

Re: Incidències

by Deleted user -
Hola Samuel.

Em va passar algo paregut a l'escola, la veritat és que quan passa el cor set posa a cent, comences a pensar: qui me mana a mí...

Tot es va resoldre quan vaig pujar la carpeta que fallava. Sembla que Moodle no té una actualització automàtica, cal barallar-se amb la plataforma per canviar-la.

Per altra banda també s'ha de intentar millorar sempre els serveis ja que de forma contraria no avancem.

En altre ordre de coses, senc no haver-me pugut acostar-me. La vida 1.0 ja no dona més de sí i amb tants events TIC u acaba sense temps. Tampoc vaig poder seguir la reunió per streaming, supose que anireu contant les coses més interessant o caldrà anar on estiguen penjades per veure el material.

No et preocupes de les fotos, a ja anirem posat-les. Potser és un bon moment perquè la gent que no posa foto s'ho repense doncs, ja es veu qui està a la plataforma, no veig res roïn començar a conneixer-nos les cares.

Salutacions
In reply to Deleted user

Re: Incidències

by Deleted user -
Gràcies Alfons,

ja ho crec que es para xDD,

El hosting no soporta les noves especificacions de moodle 2.0 així que de moment res d'actualització.

El problema es que es cap de setmana i no n'hi ha servici al client, la copia de la carpeta moodledata la vaig fer al mateix server amb una eïna gràfica que proporcina, greu error, ha fallat completament, l'hauria d'haver baixat amb el ftp de tota la vida...

ja he demanat que restauren la carpeta... a vorem si donen bon servici. el que si tinc clar es camviar de servidor quan termine el compromís actual
In reply to Deleted user

Re: Incidències

by Deleted user -
Jo m'espere a l'estiu. Faré una carpeta moodle2 en linucentres i a començar de zero el curs 2011-12. Deixaré l'antiga de manera provisional per si de cas algun company vol recuperar alguna cosa.

Ho sent, però no podré aportar res al debat de moodle 2.0. No done per a més.
In reply to Deleted user

Re: Incidències

by Deleted user -
Jo faré el mateix, pero ara porte una setmana perdent el temps instal·lant moodle 1.9 en local per jugar amb els temes, però no ho aconseguisc.

S'instal·la, però en diu que estic tornat al lloc, em posa admin a la casella d'usuari i no acepta admin com a contrasenya.

Algú sap on trobar la contrasenya?

In reply to Deleted user

Re: Incidències

by Deleted user -
Jo vaig perdre un vespre provant de posar algun tema diferent i no funcionava bé.

Sobre les contrasenyes, no se on estan.

Salutacions.
In reply to Deleted user

Re: Incidències

by Deleted user -
El problema de que no deixe entrar amb admin pot ser la configuració del config.php

quina ruta tens posada al moodle? deuria haver algo així com http://localhost/moodle

En quin sistema operatiu estàs intentant-lo, en ubuntu-lliurex s'instal·la en local des de repositori ;))

Ja ens contaràs
In reply to Deleted user

Re: Incidències

by Deleted user -
Me n'he fartat i em dedicaré a corregir, que vaig amb retard. Estava instal·lant-lo en Ubuntu 10.10, ho he fet directament des del repositori i no em deixa veure les pàgines d'usuari, i instal·lant en la consola el apache i php més mysql no em deixa entrar. Quasi que preferisc fer les proves sobre el propi servidor.

Ara estic en l'institut vaig a endur-me un lliurex i vaig a instal·lar-lo en un portàtil vell. A veure què passa.
In reply to Deleted user

Re: Incidències

by Deleted user -
Ha tardat més del que m'haguera agradat però torneu a tindre cara smile si trobeu a faltar alguna cosa envieu la incidència ;)
In reply to Deleted user

Re: Incidències

by Deleted user -
Hui m'he posat a regirar per cpanel i he vist que linucentres m'ha ampliat de 1 Gb a 5 Gb d'espai. Això és normal o han segut els reis? començava a necessitar-lo.

Continue aquest fil perquè tinc curiositat si amb aquesta ampliació haurant tocat alguna cosa més i ja es pot instal·lar moodle 2.0. Al final de tot ja tinc una copia en local, esta dormida fins l'estiu però si es poguera...
In reply to Deleted user

Re: Incidències

by Deleted user -
Nosaltres vam demanar 10 Gb i ens van concedir uns 4 Gb (ara no ho recorde). Quan teniem 1 Gb, amb alguns cursos de moodle vam col·lapsar l'espai i moodle no permetia identificar-se. Em vaig asustar, però ho vaig solucionar esborrant un curs de prova via cpanel.

Des del SAI ens van dir que quan necessitarem més espai ho demanarem, que no hi havia cap problema.

Sobre moodle 2, ho provaré a instal·lar aquest estiu. Segurament, quan ho instal·len a cefire.edu.gva.es és que ja anirà bé. Sobretot per a recuperar còpies de seguretat dels cursos.
In reply to Deleted user

Re: Incidències

by Deleted user -
Hola.

Teniu un visor de disc al CPanel.

Visor d'us de disc

Nosaltres, tot just, acabem de començar... tenim poca cosa pujada, però sembla que tindrem espai de sobres per ara.

Respecte a Moodle2, jo pense que si tens moltes coses en marxa cal valorar l'estabilitat molt i molt de la nova plataforma, ja que si no està ben testejada pot donar alguna que altra sorpresa.

Nosaltres comencem... doncs, ja que ens pringuem ho farem amb Moodle 2.0, ja veurem... esperem no tenir sorpreses, ja us contarem.


Bon any a tots.

A veure si aquest any tots aprenem una miqueta més i desenvolupem més coses a l'escola.

Salutacions