Joomla

Joomla

by Deleted user -
Number of replies: 7

Bé amic ja tinc el Joomla i estic de ple modificant continguts. Després de fer i desfer gràcies a les vostres indicacions he trobat la manera de fer servir una plantilla nova i tot. Es que no me-ho crec. Clar que encara estic aprenen. Aixi com en el moodle. Aí deixe els resultats per ara.

www.ceipjaumerpimermislata.edu.gva.es

www.ceipjaumeprimermislata.edu.gva.es/moodle

In reply to Deleted user

Re: Joomla

by Deleted user -
Hola Carmen.

L'adreça que has posat no va, i és que has posat jaumer en compte de jaume al domini.

Supose que volies posar:

http://ceipjaumeprimermislata.edu.gva.es

http://ceipjaumeprimermislata.edu.gva.es/moodle

La pagina té molt bona pinta. Finalment has elegit una plantilla molt bonica.

Potser ara estàs en una fase de valoració del que et fa falta per configurar aquest espai, però a la llarga he vist que, als entorns virtuals dels centres no cal oblidar:

- Posar una intranet o algun servei que funcione d'FTP per tal de compartir documents entre els mestres.

- Cercar procediments de xifrat de dades per tal de securitzar les dades sensibles.

- Crear una metodologia de treball per tal que els comunicats del centre i la relació amb els pares es fluisca per aquest nou servei.

Joomla ofereix molts serveis interessants per crear comunitat, la priorització dels mateixos sembla és una part estratègica molt important.

Els dos serveis: Joomla i Moodle es complementen, doncs tenen objectius diferents, veurem com resoleu el fluxe d'informació i l'organització dels continguts.

Seria bo que a la llarga entrarem en aquests temes, doncs contitueixen la segona fase en posar a caminar els entorns del centre.

No obstant en asistir al Congrés de Lliurex supose que tindrem dues perspectives:

- Serveis muntats pels centres.

- Serveis muntats per la Conselleria (liferay-escolalliurex).

Salutacions
In reply to Deleted user

Re: Joomla

by Deleted user -
Tinc que presentar als companys les dues pàgines. La veritat es que no sé quina podria ser la més operativa donat que el secretari del centre en va fer una i ara si volem algo més atractiu cal pensar bé el que fer.

http://intercentres.cult.gva.es/jaumeimislata/



Ja vos conte com quedem. Per cert no puc instalar el SALT a windows 7

m'agradaria si algú sap com fer ho.
In reply to Deleted user

Re: Joomla

by Deleted user -
Qué tal Carme?
Doncs jo sí que tinc instal·lat el salt amb W7. Supose que estaràs instal·lant la versió que funciona en windows. No sé si el que et passa és que no aconsegueixes instal·lar-lo o si havent fet la instal·lació no et funciona. Aleshores el que et cal és modificar les propietats de l'arxiu executable amb comptabilitat d'Xp. (sobre l'arxiu, botó dret, propietats, comptabilitat, amb xp, ...)
esper et serveisca.
In reply to Deleted user

Re: Joomla

by Deleted user -
Hola.

Doneu-li una oportunitat al software lliure, millorareu la vostra salut.

A Lliurex-Ubuntu-Debian funciona perfectament. Cal instal·lar-lo com a plugin d'Open Office.

Salut
In reply to Deleted user

Re: Joomla

by Deleted user -
Hola Carme.

Aquesta pàgina estava molt bé fa uns anys, ara sembla que s'hauria de modernitzar a la web 2.0 (lectura i escriptura).

Els teus esforços van obtenint els seus fruits però encara et queda el més difícil, la part social, els companys, la usabilitat, el que tothom faça servir el servei.

Sens dubte aquest és el punt clau, ja veuràs... la tecnologia no val per a res si la comunitat no s'implica.

Que tingues molta sort.

Salut
In reply to Deleted user

Re: Joomla

by Deleted user -
Estic completament d'acord. Costa molt coordinar a la gent. Cadascú va per lliure. A banda d'ensenyar el banc de recursos de J.Clic que he baixat, ara volia per Cicles anar fent activitats d'acord amb el nostre currículum,
Perquè haguera una referència directa entre el que estudia i el reforç del J.Clic