Traspassar llibres a la nova versió PMB

Traspassar llibres a la nova versió PMB

by Deleted user -
Number of replies: 2

Hola,

porte tot l'any intentant solucionar un problema amb el SAI i no hi ha manera, he perdut tot l'any amb burocràcia, esta setmana m'han dit que si l'equip no està correctament inventariat no poden fer res, angryangryangryangryangry

Crec que m'he equivocat de lloc, i hauria d'haver començat per ací, vos conte el que passa.

Tinc un SERVIDOR BIBLIOTECA SE71 (Inves) amb versió Lliurex Biblioteca actualitzada fins a Lliurex 12.09

Vam catalogar tots els llibres de la biblioteca (sobre 3000 exemplars), i voldria actualitzar a la versió actual de Lliurex però clar vull estar segur que no perdré la feina.

En el server de l'aula d'informàtica (Lliurex 13.06) he instalat el PMB, i he intentat restaurar la còpia SQL, però no funciona, es queda penjat en el procés i no fa res.

Algú sap que puc fer ???

Coses a provar ??

Gràcies

 

In reply to Deleted user

Re: Traspassar llibres a la nova versió PMB

by Deleted user -

Si el restaurador del PMB no funciona, yo intentaría utilizar PhpMyAdmin para instalar la base de datos desde el archivo SQL.

Lo que no tengo claro es la ruta que utiliza el PMB para buscar la BBDD.

A nosotros el SAI nos actualizó a Lliurex 13 y restauraron ellos el PMB porque me daba pánico hacerlo yo. Espero que lo puedas solucionar. De todas maneras, cuida como oro en paño esa copia de seguridad. Siempre puedes volver a poner Lliurex 12 y a funcionar.

 Por otro lado, ¿no puedes dar de alta el equipo en el inventario y que te lo hagan ellos?

In reply to Deleted user

Re: Traspassar llibres a la nova versió PMB

by Deleted user -

RESOLT.

Per fi ha funcionat, el procés és el mateix que havia intentat 20 vegades, i que sempre es quedava penjat.

1.- Al server anterior fer copia seguretat lliurex

2.- Al server amb la versió nova, IMPORTAR COPIA SEGURETAT LLIUREX, detecta que és una versió anterior,

3.- Tanca la sessió i al tornar a entrar, ET DEMANA ACTUALITZAR-LA.

4.- Després d'uns segons, ja està en la nova versió, i sembla que els 3182 llibres estan, ara vaig a comprovar que estiguen bé.

 

EMILIO: Respecto al SAI, en cuanto me dijeron que no estaba inventariado y que por ello no podían hacer nada, por supuesto que lo he dado de alta, pero todavía estoy esperando que se dignen a contestar.