Errades en la biblioteca Ratolí

Errades en la biblioteca Ratolí

by Deleted user -
Number of replies: 3
M'ha costat més d'un hora de treball intensiu però gràcies a Meld, software que servix per a comparar versions d'arxius, he pugut repassar el excel·len treball de depuració d'errors que ha fet Manuel Martínez i posar al dia la biblioteca Ratolí, a la versió online ja estàn corregits els error més greus...

em falten uns detalls i tot plegat vos arribarà via actualització al vostre lliurex ;DD (si no teniu clar com mireu ací )

poquet a poquet fem camí...

P.D.: Moltes gràcies Manuel, n'hi havia un fum d'errades xDD
In reply to Deleted user

Re: Errades en la biblioteca Ratolí

by Deleted user -
Aprofitant que tinc que tornar a pujar el arxiu principal he afegit els últims paquets de Dropbox per a que no ocupen espai.

Si no heu descarregat el paquet del repositori no ho feu ja que demà n'hi haurà una actualització i són 2 GB

Seguim!!
In reply to Deleted user

Re: Errades en la biblioteca Ratolí

by Deleted user -
Hola companys, comentar-vos que Àlvaro i servidor estem repassant la biblioteca Ratolí activitat per activitat, donat la quantitat d'errades és clar que en algun moment n'hi ha agut un accident i s'han perdut carpetes.

És per això que amb Alfons (i qui es vullga apuntar) estem organitzant un espai més "professional" que ens permistisca treballar tots al mateix temps fent un seguiment dels canvis que fent per a que no torne a passar el mateix, li podeu pegar una ullada ací https://launchpad.net/~edutictac

Salut!!
In reply to Deleted user

Re: Errades en la biblioteca Ratolí

by Deleted user -
Pujant actualització de 190 Mb espere que tot estiga correcte, em corregit uns 100 paquets.

Ara que la biblioteca està prou correcta caldria planejar cap a on volem anar, tinc unes quantes idees, algú a dit que ja ha fet una adaptació de la biblioteca per al seu cole, pense que seria enriquidor que tots compartiren el fitxer de configuració que utilitzem per a millorar la biblioteca actual i enriquir-la, discutint sobre possible configuració ideal per exemple...

També ara que sabem com canviar la configuració de la biblioteca automàticament podriem posar diferents biblioteques de manera que siga l'usuari qui decidisca quina biblioteca utilitzar... de fons les activitats són les mateixes organitzades d'un altra manera...

en fi, si vos interessa i teniu alguna idea seguim compartint...

però casi que ja en estiu ;DD