Com organitzar la biblioteca...

Com organitzar la biblioteca...

by Deleted user -
Number of replies: 3
Hola companys, una volta solucionat el tema dels repositoris i de les actualitzacions, obri aquest fill a un nou subfòrum per a tractar el tema de l'organització.

No és el mateix treballar uno soles que fer-ho en conjunt i a distància, és molt més potent però molt més complicat.

Algun voluntari que vullga fer la tasca de coordinador JClic?

Li pagarem en cafés sense pastes...

Bona nit.


In reply to Deleted user

Re: Com organitzar la biblioteca...

by Deleted user -
M'alegre molt dels progressos.

Jo crec que primer caldria parlar amb els iniciadors del JClicRatolí per respete.

Podria ser un equip format per diverses persones, amb diverses responsabilitats, però abans de res caldria aclarir com coordinar el projecte.

Aspectes a coordinar:
  • Desicions sobre el disseny dels menús.
  • Criteris d'inclusió de paquets.
  • Aclariment dels mecanismes de particiació i d'actualització de la biblioteca .jclic
  • Recopilació dels paquets a la carpeta JClic/projects, cal que hi haja un mantenidor a qui se li pugen enviar els paquets i que els puga pujar, comprimir, etc.
Jo crec que em avançat molt, però per fer les coses ben fetes hauriem d'organitzar bé la feina, sense preses. De moment pense que el millor és seguir fent proves amb el repositori, mirar quines pegues ixen.

Una vegada estiga estabilitzat el tema plantejar els mecanismes de coordinació, potser siga necessari aprendre a utilitzar el control de versions (Bazaar o qualsevol altre).

No correguem, podriem fer algunes actualitzacions de prova i, mentre organitzarnos.

Una vegada organitzats podriem posar una data per tal de fer una primera actualització més seriosa, amb tot organitzat. Menejar menús porta la seua feina.

Proposaria que anarem debatint els mecanismis i anarem probant.

Tot i això s'ha fet un pas endavant molt important. Ara hem de fer el pas de dinamitzar la comunitat al voltant d'això.

Caldria crear un fil específic per debatre tot això.

Salut
In reply to Deleted user

Re: Com organitzar la biblioteca...

by Deleted user -
Hola companys: actualment tinc un menú un poc més variat que el de Jclic ratolí,,,quan puga vos deixaré una imatge de la biblioteca....

És important tindre una biblioteca per a un futur a llarg temps..

In reply to Deleted user

Re: Com organitzar la biblioteca...

by Deleted user -
Seria millor inclús que ens enviares no més la biblioteca, és un arxiu amb extensió .jcli ;DDD

Gràcies.