Registre d'entrades i eixides a Ítaca

Registre d'entrades i eixides a Ítaca

by Deleted user -
Number of replies: 3

itaca

Doncs pareix que algú ha tingut la meravellosa idea d'implementar un registre a Ìtaca... personalment la funcionalitat d'afegir fitxers adjunts al registre de Secretictac em sembla genial... a més de que soc alèrgic a flash, espere que no ens obliguen a utilitzar aquesta funcionalitat sad

Secretictac funciona de meravella ;)

In reply to Deleted user

Re: Registre d'entrades i eixides a Ítaca

by Deleted user -

Pues la funcionalidad, de momento es un desastre. Es el sistema de Itaca: lanzan la aplicación a medio hacer y de momento ya habrá algunos que la irán testeando... Ya somos varios los que hemos mandado incidencia al Sai porque:

1º: No permite insertar un nuevo registro si la fecha de registro (cuando introduces el dato) es posterior al de la fecha de salida o de entrada del documento. Ahora resulta que tienes que dar salida al documento y el mismo día introducir los datos de salida en Itaca. ¡Alucinante!, pero no os lo perdáis, porque han contestado que es así como debe ser y que si tenemos documentos con fecha de salida anterior, que sigamos utilizando el sistema que utilizáramos anteriormente. O sea, que claro como el agua: Yo, personalmente seguiré con Secretictac, aunque me falta actualizar y me da miedo, pero ya he empezado y seguiré con él.

2º: No permite borrar registros, sólo modificarlos.

3º: No permite insertar archivos.

In reply to Deleted user

Re: Registre d'entrades i eixides a Ítaca

by Deleted user -

Poc a poc Emilio aniran milloran-ho.

Si vols actualitzar Secretictac, espera una mica. He modificat un poc els arxius i en breu habrà una nova actualització. La nova versió, no canvia res de res, no més he codificat tots els arcius en UTF-8 per que depenent del servidor, els comandaments necessaris en l'apartat de les actes, necessitaven el utf8_decode o no.

En la nova versió, ja no es necessita aquest comandament perquè tot està en UTF-8. És un problema del editor de textes per a les actes, la resta de mòduls anava bé.

Quan putje els nous arxius, és molt important fer copia de tot, perquè en els probes inicials, es tallava les frases en el primer accent. Ara ja no ho fa, però per si de cas.

Així que esperat fins la setmana que ve a veure quan tinc temps per a preparar el zip dels arxius i de la instal·lació.

A més a més, em pareix prou important que l'ITACA incorpore aquest mèdul i que poc a poc implementen tot allò que ens fa falta per a gestionar el centre.

Saluts

In reply to Deleted user

Re: Registre d'entrades i eixides a Ítaca

by Deleted user -

Pues esperaremos a que nos indiques cuándo y cómo podremos actualizar, porque tengo metido todo el año 2014 y no me gustaría perder esa faena.

Muchas gracias por vuestro valiosísimo trabajo.