Registro de entradas salidas

Registro de entradas salidas

by Deleted user -
Number of replies: 23

¿Alguien conoce alternativa al Registro de entradas salidas de Gestión de Centros? Solo funciona en windows.

He visto esta opción que funciona en la nube, pero es de pago.

http://www.gestion400.com/productos/registro 

In reply to Deleted user

Re: Registro de entradas salidas

by Deleted user -

Yo me he hecho una aplicación en php + mysql ... muy sencilla, qué funcionalidades necesitas?

In reply to Deleted user

Re: Registro de entradas salidas

by Deleted user -

Hola Samuel,

Jo no necessitaria gran cosa, vull substituir el llibrot d'entrades i eixides per una aplicació i no en trobe cap. Segurament em serviria la teua aplicació.

Salutacions

In reply to Deleted user

Re: Registro de entradas salidas

by Deleted user -

Antes llevaba el registro de entradas salidas de la correspondencia del centro en secretaría con el módulo de Gescen. Al cambiar todo el centro a Lliurex, este detalle se me pasó y ahora no tengo en el cole ningún ordenador con Windows (ni pienso tenerlo). Antes hago el registro como lo hacíamos antaño: a boli y a mano, de hecho ya tengo el antiguo libro de registro preparado y el boli también.

El módulo de Gescen permitía añadir destinatarios, remitentes, órganos de gobierno, etc... a la base de datos y luego, claro, imprimir listados y realizar búsquedas. No sé si es eso lo que tú utilizas. También he pensado que con una simple hoja de cálculo podría ser suficiente.

Estaría muy bien conocer cómo funciona tu aplicación. ¿La aplicas en servidor local o en remoto?

In reply to Deleted user

Re: Registro de entradas salidas

by Deleted user -

Hola Francesc i Emilio, el que jo gaste és un mòdul del programa que comenta @danielturienzo en altre post del fòrum... el va fer un company del seu centre i jo he anat adaptant-lo a les necessitats del meu smile

Seria prou fàcil traure el mòdul per separat i fer una aplicació independent... però ara mateix necessite vacances, si per a finals del mes d'agost me recupera't em pose que m'agrada molt la idea de programar algo útil ;)

Nosaltres el tenim en el server del centre ja que tenim dades dels alumnes que pensem no han d'estar fora del centre, però pense que un mòdul amb entrades i eixides es podria instal·lar en qualsevol server d'internet i tindre accessibles les dades des de qualsevol lloc.

In reply to Deleted user

Re: Registro de entradas salidas

by Deleted user -

Samuel, passa-li a Antonio el que tens fet d'entrades i eixides i que prepare un mòdul independent d'entrades i eixides. No li he preguntat, però segur que té temps per a fer-ho. En secundària, de moment, només necessitem això amb accés des de diversos ordinadors, ja que sol haver-hi més d'un administratiu.

Algun dia deixarem de necessitar el GESCEN, espere que siga abans de que els equips amb XP deixen de navegar per la xarxa.

Se m'acaba d'ocòrrer que li podríem afegir un mòdul per a compartir fitxers en la xarxa de secretaria. Ja se que existeix dropbox i google drive, però no m'agrada que hi haja determinats fitxers del centre al núvol i necessitem poder "enviar-nos" algun fitxer cada dia entre diversos equips.

Podem disenyar un DOCGES-Secretaria. Per cert, a vore si algun dia tinc temps per posar en wikimanuals algunes captures de les aplicacions del DOCGES.

Salut.

In reply to Deleted user

Re: Registro de entradas salidas

by Deleted user -

Hola!

I per què no fer, com diu Daniel, un DOCGES-Secretaria entre tots (els que vulguen, clar ;) ?  Jo m'apunte ! Però a partir de la segona setmana d'agost .. que també hem de descansar ... i encara no he acabat a l'IES.

Res més, un saludet!

Antonio.

In reply to Deleted user

Re: Registro de entradas salidas

by Deleted user -

Samuel.

Si el mòdul d'entrades i eixides és software lliure el podries deixar al GITHub per exemple, on es pot veure el codi i fer un fork si algú es lia la manta al cap.

Però descansar és el secret d'ésser productiu, així que el primer primer.

Salut

In reply to Deleted user

Re: Registro de entradas salidas

by Deleted user -

Por supuesto. Ahora toca desconectar de todo el año. Yo también quiero terminar esta semana en secretaría y pensar en otras cosas.

Buen verano a todos y gracias.

In reply to Deleted user

Re: Registro de entradas salidas

by Deleted user -

Hola Samuel,

Podria descarregar-lo d'algun lloc? S'està acabant el llibre d'entrades i eixides i vull que siga l'últim ;)
In reply to Deleted user

Re: Registro de entradas salidas

by Deleted user -

Tinc novetats sobre el tema... SECRETICTAC està en marxa xDD pròximament en les vostres pantalles gràcies a Antonio Antón smile

In reply to Deleted user

Re: Registro de entradas salidas

by Deleted user -

Fantàstic! , gràcies a Antonio i a tu ,Samuel.

In reply to Deleted user

Re: Registro de entradas salidas

by Deleted user -

Sens dubte són bones notícies.

Samuel quan ens vas donar accés a l'aplicació i vaig veure com funcionava, em va donar bona impressió, tenir accés ens ajudarà a aprendre més.

Actualment no necessite utilitzar-la però em servirà per saber com s'ha resolt el tema.

Gràcies

Salut

---------------------------------
Quan parles procura que les teues paraules siguen millors que el teu silènci. — Proverbi indi
In reply to Deleted user

Re: Registro de entradas salidas

by Deleted user -

Gracias, Samuel. Hasta me gusta el nombre que le habéis puesto: Secretictac.

In reply to Deleted user

Re: Registro de entradas salidas

by Deleted user -

Ja tenim demo visible, gran treball d'Antonio, tindrem que convidar-lo al dinar d'edutictac xDD

Vos copie directament el seu correu:

Estan acabats els mòduls de ADMINISTRACIÓ i de COMPARTIR DOCUMENTS

Del mòdul de REGISTRE sols està el de ENTRADES (es una copia més o menys del mòdul del GESCEN)i no més per introduir dades i fer proves. Falta la resta de EIXIDES, LLISTATS i FILTRES per a trobar documentació.

Li he afegit uns camps per a poder introduir el document d'entrada (si es desitja) i un altre per indicar a quina persona va dirigit el registre (en principi, hi haurà un avis per si algú té algun document de entrada al seu nom, que se ho indique per a que puga vore-lo).

Bé, es un començament, així que si teniu algun suggeriment per introduir alguna novetat aneu dien-m'ho.

No sé també si en el registre d'eixides, posar algo per a poder contestar directament des de SECRETICTAC i que es puga imprimir i registrar el document, però, ja em diràs coses.

Si voleu i algú té temps, pot dissenyar un logotip o deixar el que hi ha. Cosa vostra.

Sols funciona la versió amb castellà, en breu aniré traduint-lo.

Dades per entrar:


http://aulares.com/secretictac


CODIGO:03012050
USUARIO:demo
CONTRASEÑA:demo.

Jo continue i que els companys diguen el que necessite per si es pot anar millorant.

In reply to Deleted user

Re: Registro de entradas salidas

by Deleted user -

Hola Samuel.

Genial, un treball excel·lent, simple y amb possibilitats.

Comentar-vos que la part de valencià no funciona bé, no es veuen les lletres dels títols.

Salut

--------------------------
«Els hòmens de veritat no fa còpies de seguretat. Publiquen les sues coses en servidors FTP públics, i deixen que la resta del món es copie.» — Linus Torvalds
In reply to Deleted user

Re: Registro de entradas salidas

by Deleted user -

Hola companys, el programa està a la seua fase final, només queda crear un instal·lador. És un bon moment per a utilitzar-ho i vorer quines funcions necessiteu. Ja funciona correctament en valencià.

S'accepten suggerències. Ànim!!


http://aulares.com/secretictac


CODIGO:03012050
USUARIO:demo
CONTRASEÑA:demo.

In reply to Deleted user

Re: Registro de entradas salidas

by Deleted user -

Muy completa la aplicación. Enhorabuena y gracias por el inmenso trabajo que te habrá llevado.

Veo muy útil la opción de añadir documentos en pdf y además poder compartirlos.

El apartado imprimir también es muy necesario para poder guardar y archivar en papel al final de cada año, ¿o tal vez eso ya no deberíamos hacerlo? En cualquier caso es un filtro muy necesario para visualizar datos y listados.

Puestos a pedir, ¿qué tal si ya estuvieran creados en entradas y salidas los organismos oficiales del organigrama de la Consellería más comúnmente utilizados por los centros?: Inspección, Dirección Territorial, Innovación Educativa, Comedores escolares...

En el apartado búsqueda, ¿se podría añadir un filtro para buscar documentos por el nombre del documento pdf?

Una pregunta: funcionaría y se instalaría en servidor local, ¿no? ¿Cualquier ordenador con Lliurex de los que tenemos en secretaría podría hacerlo, o se necesitaría instalar un servidor, Apache...?

In reply to Deleted user

Re: Registro de entradas salidas

by Deleted user -

Ja està creat el instal·lador, vaig a testejar primer per enviar l'aplicació definitiva al foro...

Els requisits son els de LAMP i alguna configuració particular, es pot instal·lar en qualsevol ordinador amb lliurex i també a un server d'internet... malgrat que aquesta opció és més delicada pel tema de la seguretat dels documents que pengem. Al meu centre el tinc en el server de lliurex que dona servici a tot el centre així que està disponible des de qualsevol màquina.

Emilio (o qualsevol altre, inclús podríem crear un document compartir per fer-ho) podries fer un llistat amb  les eixides-entrades més habituals separats per:
ENTRADES/organismes
Entrades/Origen
Entrades/destí

i el mateix per als eixides (per a que jo m'entere de que va tot). I ja posats, tambè podeu donar-me els tipus de documents més habituals.

Ja queda poquet...

In reply to Deleted user

Re: Registro de entradas salidas

by Deleted user -

Frantàstic Samuel! M'agrada molt el programa i crec que serà molt útil.

In reply to Deleted user

Re: Registro de entradas salidas

by Deleted user -

La verdad es que lo de los campos, organismos, etc... tampoco es tan necesario. Se van añadiendo según se van necesitando. De todas formas, coloco un doc con lo que yo uso habitualmente. Como veis, no es mucho.

In reply to Deleted user

Re: Registro de entradas salidas

by Deleted user -

Hola EMilio, por un error en la instalación, el nombre de los documentos y organismos que nos pasate no se instala correctamente, bueno si, pero se instalan con el codigo de mi centro. Se que igual es un poco tarde ya, pero si lo has instalado y no ves lo que me pasaste es porque en la instalación se crean con mi codigo. Si ya la estás usando, igual te los habras creado manualmente, pero si no es así, para modificarlo y no tener que instalarlo (que todavia no esta corregido), puedes acceder a tu base de datos y en las tablas registro_organismo y registro_tipo_documento, cambiar en todos el codigo que pone de mi centro por el codigo de tu centro. Asi ya tendrás los documentos y organismo que nos pasaste.

Saludos.

PD: Lo corregire en la instalacion para futuros usuarios.