Instal·lació de Dropbox a Lliurex

Instal·lació de Dropbox a Lliurex

by Deleted user -
Number of replies: 3

Com supose que algú ho haurà fet, a veure si em tireu una maneta.

Acabe d’instal·lar la versió desktop de Lliurex 14.06 i vull instal·lar Dropbox però no me’n surto. Ho he intentat amb “Afegir i llevar programes” del menú d’inici i també descarregant un paquet per a Ubuntu 32bits de la web de Dropbox. Queda instal·lat però al executar-lo (a través de Menú inici/Internet) em demana la contrasenya d’administrador i no fa res més. El reinicie diverses vegades i res.

Salut,
Xavi

In reply to Deleted user

Re: Instal·lació de Dropbox a Lliurex

by Deleted user -

A mi em va passar els mateix amb la còpia del repositori. Estava instal·lant-lo en l'ordinador de les companyes de socials i ahí es va quedar penjat dient que calia reiniciar nautilus.

Com no sabia què fer, vaig reinstal·lar tot el sistema operatiu i després vaig instal·lar el paquet que em vaig baixar de dropbox, aquest sí va funcionar.

In reply to Deleted user

Re: Instal·lació de Dropbox a Lliurex

by Deleted user -

Hola Xavi i Pedro, no cal tornar a instal·lar això només és necessari en sistemes operatius propietaris xDDD

El paquet de lliurex no funciona cal instal·lar el de la web oficial, per tornar a fer tens que anar a la carpeta d'usuari amb nautilus i donalr-li al menú visualitza -> fitxers ocults, després esborrar les carpetes .dropbox i .dropbox-dist

I tornes a instal·lar amb el paquet de la pàgina oficial ;)

Salut i ja ens contes que tal ha anat.

In reply to Deleted user

Re: Instal·lació de Dropbox a Lliurex

by Deleted user -

Bones.

Sols un apunt...

Descarreguem des d'ací:

https://www.dropbox.com/install?os=lnx

Ara instal·lem des del terminal per a 64 bits per exemple:

$ sudo dpkg -i dropbox_1.6.2_amd64.deb

Porte anys utilitzant-lo a Ubuntu, Debian i Mac OSX i funciona molt bé.

Animeu-se a utilitzar-lo des del teminal:

Iniciem Dropbox (a Fluxbox no s'inicia sol, raó minimalista, no utilitzar el que no necessites expressament, estalviem recursos).

$ dropbox start

Agafem url pública d'un arxiu:

$ dropbox puburl arxiu.html

Ara cliquem amb el «ratolí + Ctrl» a l'enllaç i naveguem per l'arxiu en internet.

Això i unes quantes coses més que t'obri un món de possibilitats, per saber-ne mes:

$ dropbox help

Salut

-----------------
UNIX és molt simple,
sols e necessita un geni
per entendre la seua simplicitat.

— Dennis Ritchie