Tinc dos servers que es barallen.
A la meua escola tenim tots els ordinadors del centre excepte secretaria i els de biblioteca tirant d'un únic servidor. Funciona perfectament per ara però es va espatlar el servidor central i el vaig canviar per un altre que tenia preparat per si passava això. El problema és que es veu que està configurat amb els mateixos paràmetres i això produeix que quan el connectem no funcione internet en el de biblio i els clients lleugers es connecten al server de biblio en compte del server central. Per a més inri el servidor de biblioteca és l'únic ordinador del centre que porta el lliurex Nemo encara, els altres porten platinum. Em fa por canviar la versió perquè ens ha costat molt introduïr tota la informació dels llibres i tinc por de que es perda o no es puga importar desprès.
Les meues consultes són dues:
Puc canviar la configuració del servidor (tornar a passar el server-wizard) sense afectar al contingut del PMB?
Com puc exportar les dades del PMB i importar-les desprès d'actualitzar? No tindré problemes de compatibilitat?
Gràcies i salut.