Usuaris que no tenen els seus arxius a altres ordinadors (no repliquen el home)

Usuaris que no tenen els seus arxius a altres ordinadors (no repliquen el home)

by Deleted user -
Number of replies: 12

No es repliquen els homes d'alguns usuaris. Uns em funcionen d'altres no. Lliurex pandora ultima versió. Ja no sé ni el que tinc. Vull exportar els llistats d'usuaris, per tal d'emportar-ho a altra màquina però solament em deixa importar el llum. No vull tindre que crear-los manualment ni desprès tindre que canviar generics. Per favor Ajudeu-me...

Gràcies amics.

 

In reply to Deleted user

Re: Usuaris que no tenen els seus arxius a altres ordinadors (no repliquen el home)

by Deleted user -

Hola Antonio.

Podries donar-nos més dades per tal de comprendre el problema?

Estàs sincronitzant amb el servidor de centre?

Podries mostrar-nos el missatge d'error quan un usuari intenta connectar-se i no arriba a fer-ho?

Si la cosa és molt complicada millor fes un Dr. Valentín i crida al SAI, el temps és or.

Salut

In reply to Deleted user

Re: Usuaris que no tenen els seus arxius a altres ordinadors (no repliquen el home)

by Deleted user -

Els usuaris inicien sessió perfectament però no es guarden els seus documents. Quan van a altre ordinador no estan els documents, es guarden en local. Estan sincronitzats amb un servidor d'aula. 

In reply to Deleted user

Re: Usuaris que no tenen els seus arxius a altres ordinadors (no repliquen el home)

by Deleted user -

Hola Antonio,

em passa el mateix, el problema sembla que es en el montatge de les carpetes, he possat la incidencia en els foros de Lliurex fa 2 setmanes pero encara no han contestat, adjunte Dr Valentin, per si algu veu algo.

In reply to Deleted user

RESOLT

by Deleted user -

Per fi, ja he trobat el problema, no està als clients sino al server. i és problema de l'arxiu de configuració del SAMBA.

Quan es va actualitzar el Samba, (a finals del curs passat) sense donar-se compte vam actualitzar també l'arxiu de configuració i per tant no està ben configurat.

Per sort, hi ha una copia de l'arxiu anterior, només he fet una copia i ja funciona.

# sudo mv /etc/samba/smb.conf /etc/samba/smb.conf.NOU

# sudo cp /etc/samba/smb.conf.ucf-old /etc/samba/smb.conf

# sudo service smbd restart

 

igual altres problemes també estan relacionats amb açó.

In reply to Deleted user

Re: Usuaris que no tenen els seus arxius a altres ordinadors (no repliquen el home)

by Deleted user -

Al meu cas no he trobat la solució amb el renombrament del smb.conf, per tant vos deixe l'anàlisi del meu Dr. Valentin a veure si em podeu ajudar.

Moltíssimes gràcies.

In reply to Deleted user

Re: Usuaris que no tenen els seus arxius a altres ordinadors (no repliquen el home)

by Deleted user -

Bones Antonio.

Gràcies per fer-nos arribar Dr. Valentín.

Ho revisaré, però no sóc informàtic ni res paregut, ni falta que fa ja m'agradaria a mi. Així que si em crida alguna cosa la atenció te la diré però si es complica molt millor que crides al SAI perquè el temps que es pot perdre en aquestes coses pot ser elevat.

Tot i això, crec molt important anar aprenent. Dr. Valentín és una ferramenta excel·lent per fer-ho.

## Al torró ##

Mira aquest fil:

http://edutictac.es/moodle/mod/forum/search.php?search=no+es+guarden+els+documents&id=2

Jo començaria per llegir el final...

Sort

-------------------------------
«Quan l'objectiu et parega difícil, no canvies d'objectiu; busca un nou camí per arribar ell.» — Confucio
In reply to Deleted user

Re: Usuaris que no tenen els seus arxius a altres ordinadors (no repliquen el home)

by Deleted user -

També tinc el mateix problema. Vam actualitzar de la versió 13 a la 14 i no es sincronitzen els home dels clients en el aula. Miraré el ficher samba. 

In reply to Deleted user

Re: Usuaris que no tenen els seus arxius a altres ordinadors (no repliquen el home)

by Deleted user -

Aquest matí he estat mirant el fitxer etc/samba/smb.conf i l'he comparat amb l'antic i només hi havia una diferència (he utilitzat l'aplicació web diffnow). En el camp password encrypted = true en el vell i en el actual hi havia password encrypted= no.

He canviat no per true i tot ha funcionat

 

Parle de memòria, perquè no tinc ací davant el fitxer, per la qual cosa podria hi haver una xicoteta diferència entre el que dic i la realitat però crec que paga la pena publicar-ho per si algú li fa profit.

 

 

 

In reply to Deleted user

Re: Usuaris que no tenen els seus arxius a altres ordinadors (no repliquen el home)

by Deleted user -

Emili.

Potser has trobat la solució al problema.

Gràcies per l'aportació, de segur que ens serà útil.

Salut

-------------------------
«Quan l'objectiu et parega difícil, no canvies d'objectiu; busca un nou camí per arribar a ell.»
— Confucio
In reply to Deleted user

Re: Usuaris que no tenen els seus arxius a altres ordinadors (no repliquen el home)

by Deleted user -

MOLTÍSSIMES GRÀCIES!! FUNCIONA A LA PERFECCIÓ. MOLT OBSERVADOR. SEMBLA QUE NO SÓC L'UNIC.

 

NO HAVIA CAIGUT PER A FER EL QUE HAS DIT I LA VERITAT HE APRÈS AMB LA TEVA OBSERVACIÓ.