Problemes en diversos usuaris model d'aula lliurex 13.06

Re: Problemes en diversos usuaris model d'aula lliurex 13.06

by Deleted user -
Number of replies: 0

Hola Daniel.

Si canvies d'ordiandor i el problama es soluciona... potser jo no buscaria més, provaria de formatar. No sé si això solucionarà el tema però el fracàs és un mètode d'aprenentatge força efectiu...

Clarament necessites fer un cluster amb servidors de 2 GB de RAM. Potser vas sota mínims al server que Llilurex alça un server amb moooolts serveis.

El tema no està tractat però hi ha la possiblitat de muntar un cluster i un balancejador de càrrega, hi ha un programari que ho fa:

http://www.forat.info/2010/06/21/balanceo-de-carga-entre-servidores-bajo-linux-debian-balanceo-de-carga-con-pen/

Es tracta de posar un ordinador amb el programari pen al davant i al darrere els servers.

Clar que amb Lliurex i totes les coses que muntat això pot ésser molt complicat.

El que està clar és que vas curt de server.

Si em tardaren 30 minuts en arrancar els ordinadors jo els canviaria tots a Lliurex Lite i posaria Fluxbox com a escritori, passaria dels usuaris de xarxa i arrancaria com a màquina independent... s'haurien acabat els problemes de rendiment.

Les pissarres són un maldecap, ni idea, vaig escoltant-vos a veure i aprenc alguna cosa perquè l'experiència em va topar contra la paret una i altra vegada.

@Julio la via que aportes no l'he provat, anem aprenent.

Salut

---------------------------------
La pràctica no ens fa perfectes,
La pràctica perfecta ens fa perfectes.

Les claus del talent
Dan Coyle