Jornades de formació LliureX

Jornades de formació LliureX

by Deleted user -
Number of replies: 25

Hola companys, que vos semblaria unes jornades de formació obertes a participants interessats? Revisant twitter he vist que ahir els membres del SAI van tindre una jornada de formació i estic segur que més d'un de nosaltres haguera estat encantat d'assistir ;D

Crec que seria molt profitós per a tots que els mateixos desenvolupadors de LliureX ens explicaren les particularitats de Pandora...

Bon dia a tots.

In reply to Deleted user

Re: Jornades de formació LliureX

by Deleted user -

Se están intentado montar de manera oficial....big grin

In reply to Deleted user

Re: Jornades de formació LliureX

by Deleted user -

A mi em sembla molt bona idea. Només veig inconvenient amb els desplaçaments. Si per fi es fa de forma oficial, podrieu enviar-lo per aquest fòrum? La forma que tenen els CEFIRES de difondre l'oferta formativa no és molt "cómoda" de consultar. Trobe a faltar, per exemple, un canal RSS o una forma de subscripció per correu electrònic. Mmmm, potser existeix i jo no l'he trobada. Millor ho deixe aquí.

També pense com deia Antonio Roig en altre fil que a Lliurex li manca documentació (sobre tot si ha d'eixir una versió difernet cada any) i que els organismes corresponents deurien fer un major esforç en eixe sentit.

Salutacions

In reply to Deleted user

Re: Jornades de formació LliureX

by Deleted user -

Hola Angel, ja veus que n'hi ha interés... es podrien organitzar unes jornades extraoficials per a membres d'edutictac (i qui s'apunte) un dissabte? En algun centre de valència (per això de que està en mig), com el de Francesc Juan o algun altre participant del foro que ens convide ;D per suposat en elx teniu la vostra casa xD

In reply to Deleted user

Re: Jornades de formació LliureX

by Deleted user -

Per mi cap problema. Teniu el meu centre a la vostra disposició. És el CEIP Tomàs de Villarroya i està situat al bulevar sud de València junt al Cementeri i el barri de la Creu coberta. Els que vingueren del sud no haurien de tocar València per a res i des del nord, entrant pel riu nou, tampoc. Fins i tot em comrpometria a garantir els cacaus i tramusos  i els mitjans tècnics necessarìs. smile

In reply to Deleted user

Re: Jornades de formació LliureX

by Deleted user -

Jo no pense demanar el nou model d'aula. Estem amb l'anterior. Me comentà els problemes el tècnic del SAI i li vaig dir que no autialitzara a la nova versió. Quan ho tinguen tot baix control ja vorem.

 

Crec que han pensat més en els Instituts que en els Centres de primària. Per tant no cal calfar-se el cap

 

Salutacions

In reply to Deleted user

Re: Jornades de formació LliureX

by Deleted user -

A mi me parece muy bien, pero a ver qué fechas. En mi caso particular fuera del fin de semana es muy difícil que vaya ya que trabajo en la privada, aunque podría pedir permiso. De todas maneras esas jornadas serán enriquecedoras para todos y además deberían grabarse o hacer vídeos de ellas.

In reply to Deleted user

Re: Jornades de formació LliureX

by Deleted user -

A mí em sembla molt bona idea.

Potser amb format de Webinar? El simple fet de desplaçar-se segur que a més d'un li ve malament, però un webinar sobre temes específics supose que facilitaria les coses.

Ahí queda la proposta.

Salut

In reply to Deleted user

Re: Jornades de formació LliureX

by Deleted user -

Molt bona idea. Ara que al meu centre l'hem convençut de "passar-se" a lliurex ens vendria molt bé.

Però tinc un dubte, com diu Carmen, nosaltres a l'Aula d'informàtica i jo mateixa tenim la versió anterior, ens convendria canviar  a Pandora ja?, ho fan els del SAI?, podriem fer el curs encara que no tingam la nova versió?...

In reply to Deleted user

Re: Jornades de formació LliureX

by Deleted user -

Hola Paqui, en principi no estava pensant en un curs, si no més bé en una jornada per tal de comprendre les particularitats de l'última versió de lliurex. 

Lo dels cursos ho tenim fotut, em sembla que no n'hi ha calets per als cefires ara que tal vegada n'hi ha més interès que mai per lliurex. Si el dia tinguera 24 hores més podriem organitzar algo des d'edutictac. Això em dona una idea... per què no organitzem una installfest podriem quedar per fer instal·lacions massives de lliurex xDDD

En el cas del teu centre l'encarregat de fer l'actualització és el SAI. Nosaltres em actualitzat a la versió 13 i de moment cap problema important. Però si amb la versió 12 no trobeu res a faltar millor espereu al curs vinent per actualitzar ;DD 

Enhorabona per la decisió de passar-vos a lliurex, sé que no haurà segut fàcil.

In reply to Deleted user

Re: Jornades de formació LliureX

by Deleted user -

Hola Samuel, si és una jornada presencial encara millor. I la "Instalfest" m'encanta ! Aviseu-me !(Penssava que et referies al MOOC eixe del que parlaveu a finals de l'estiu que me va agradar tant.)

El SAI no ve al meu centre fins a que no organitzem el lio tan gran d'ordinadors descol·locats (servidors on no toca, clients amagats en armaris, etc,etc) que no sabem per on començar...el suport "privat" ha sigut desastrós !

 

 

In reply to Deleted user

Re: Jornades de formació LliureX

by Deleted user -

Jo m'apunte a unes jornadetes rotllo Webinars i demés. (Hangouts) i anem explicant cosetes.

La via oficial será més lenta. A vore si per per al cap de setmana que vé puc fer alguna coseta...

Salutacions.

In reply to Deleted user

Re: Jornades de formació LliureX

by Deleted user -

Hola Paqui.

Recordeu que per Hangout [1] (Google) es pot prendre el control d'un ordinador de forma remota.

És una ferramenta fantàstica per donar suport als principiants.

Ara soles faltaria voluntaris per donar-hi suport.

...i gent atrevida que nade contracorrent amb Lliurex.

Salut

--------

[1] http://www.google.com/intl/es/+/learnmore/hangouts/

In reply to Deleted user

Re: Jornades de formació LliureX

by Deleted user -

Hola a tots, si un dijous per la vesprada montareu unes jornades obertes, tal volta es podriem arrimar a vore que conteu, i tal volta podriem explicar com funcionen les coses. Tal volta podrieu montar una taula redona de model de centre on la gent conte les coses i tot el mon puga participar. Aixi la gent que estiga alli podria comentar les coses que sap de aixo...

In reply to Deleted user

Re: Jornades de formació LliureX

by Deleted user -

Moltes gràcies per l'oferta Raul, als que som d'alacant un dijous per la vesprada és un dia difícil però es pot fer l'esforç. Caldria saber quantes persones estan interessades realment en assistir per tal de no gastar energia inútilment ;D 

Què vos sembla el 17 d'octubre? Fem una primera aproximació de persones interessades? Ací una llista.

Imprescindible portar espasa ;DDD

In reply to Deleted user

Re: Jornades de formació LliureX

by Deleted user -

Jo pense que un format Webinar o Hangout podría ser mucho más factible, ya que la agenda de actividades y la familiar está muy cargada como para una escapada a mitad de semana.

Además, durante estas semanas tenemos la evaluación inicial en muchos IES.

Saludos.

In reply to Deleted user

Re: Jornades de formació LliureX

by Deleted user -

Gràcies Raúl i Ángel per l'oferiment.

Crec que hi ha interés per saber-ne més de com funciona el Front-end i el Back-end de Lliurex al model d'aula.

Samuel gràcies per l'oferiment del centre, però a mi em pilla molt lluny.

La feina no deixa molt de marge, jo pense amb Vicente que potser un Hangout estaria molt bé. Si finalment es fa una trobada, podria afegir-se aquest servei per participar remotament.

Salut

In reply to Deleted user

Re: Jornades de formació LliureX

by Deleted user -

A mi també em vindria lluny el lloc proposat és el CEIP Tomàs de Villarroya situat al bulevar sud de València junt al Cementeri ;D ja he pensat demanar permís al centre per tal que em deixen eixir més prompte xDD

Jo també tinc família i compromisos ;D però pense que una sessió presencial seria molt més enriquidora que qualsevol webminar i hangout, que a falta de la presencia doncs tampoc estaria malament, sé que Angel està preparant algo.

A mi em sembla una oportunitat com per a no deixar-la passar... ànim sobretot a la gent de valència que ho teniu a propet animeu-vos...

Per apuntar-se afegiu-vos a la llista

In reply to Deleted user

Re: Jornades de formació LliureX

by Deleted user -

Hola Samuel.

Entec el teu punt de vista.

Jo crec també que veure'ns les cares seria molt enriquidor per a tots, ja ho varem poder comprovar l'ultima vegada que ens varem veure.

Val, si finalment ens trobem en algun hi aniré, vaig a apuntar-me, potser siga l'única oportunitat de trobar-nos que tinguem en l'any. Rectifique, sembla que ara seria al centre Tomàs de Villarroya [1] [2].

La part del Hangout potser compelentària, podria donar-se quan hi haja un tema que meresca la pena parlar-ne.

Caldria contretar l'hora.

Salut

-----

[1] http://www.cece.gva.es/ocd/areacd/val/centro.asp?codi=46015873

[2] http://mestreacasa.gva.es/web/tomasdevillarroya

In reply to Deleted user

Re: Jornades de formació LliureX

by Deleted user -

Molt important!! concretem un hora!! He pensat quan tinguem totes les dades anunciar-ho en el fòrum oficial lliurex, segur que s'animen més persones ;D

Bon dia.

In reply to Deleted user

Re: Jornades de formació LliureX

by Deleted user -

M'apunte però no tinc molt clar que puga assistir, ja que el mateix dia tenim avaluacions inicials al nostre centre. Ja m'he perdut molts encontres edutictac!

Salut!

In reply to Deleted user

Re: Jornades de formació LliureX

by Deleted user -

A partir de las 16:00 estaremos por allí algunos miembros del Equipo LliureX....

In reply to Deleted user

Re: Jornades de formació LliureX

by Deleted user -

Jo acabe les classes a les 17:00 però podria demanar un permís eixa vesprada.

In reply to Deleted user

Re: Jornades de formació LliureX

by Deleted user -

Ahora abriré un nuevo hilo comentándolo, pero de momento os llegará a todos los que participasteis en este hilo.

Estamos montando una nueva Jornada de LliureX para explicar las novedades de LliureX 13.

Será el próximo Jueves día 27/02 a las 17:30 en la UJI.

 

Un saludo, Julio.