Desactivar contrasenya bloqueig de pantalla en Pandora

Desactivar contrasenya bloqueig de pantalla en Pandora

by Deleted user -
Number of replies: 4

Hola companys... de moment he trobat una pega en el nou lliurex... et demana contrasenya d'usuari quan l'ordinador està inactiu uns minuts, per a alumnes menuts pot ser un inconvenient... sé que això es desactiva fàcilment des del panel de control... però em pregunte si es pot fer des de consola, així ho podria afegir a PandoraRemix...

Per cert, adjunte l'arxiu deb del PandoraRemix ;D amb prou novetats, incluix canvi de pàgina d'inici al firefox, afegix repositoris ubuntu, canvi d'idioma i... en la versió balmesremix actualització automàtica de lliurex i més... ;D

salut!!

In reply to Deleted user

Re: Desactivar contrasenya bloqueig de pantalla en Pandora

by Deleted user -

El dilluns mirarem que es pot fer per solucionar aquest problema. Estic segur que es pot desactivar per linea d'ordres.

In reply to Deleted user

Re: Desactivar contrasenya bloqueig de pantalla en Pandora

by Deleted user -

Angel, pot ser era problema de que estava provant en una beta actualitzada, he formatejat i instal·lat l'ultim lliurex estable i ja no tinc el problema...

In reply to Deleted user

Re: Desactivar contrasenya bloqueig de pantalla en Pandora

by Deleted user -

Samuel, mira en este enllaç

http://www.taringa.net/posts/linux/7955570/Desactivar-bloquear-pantalla-en-Gnome.html

 

Em pareix una GRAN IDEA, aixó de fer un paquet "pandoraRemix", ja què Pandora ens vol portar a un camí diferent.

In reply to Deleted user

Re: Desactivar contrasenya bloqueig de pantalla en Pandora

by Deleted user -

Molt bona Pep, funciona!! si Àngel el configura de serie en lliurex no farà falta però està molt bé saber-ho.

Pense que efectivament Pandora ens porta per altre camí... vull pensar que molt millor. PandoraRemiX està pensat per a estalviar feina primer a mi com administrador de 70 ordinadors al centre i després a qui estiga interessat ;D El que pretenc és que amb un clic els ordinadors es configurem com a mi m'agrada i de pas, si cal, modificar configuracions via actualitzacions automàtiques... a mi també em sembla una bona idea ;DDD

Salut!!