salt en Nemo

salt en Nemo

by Deleted user -
Number of replies: 2

Tinc el nemo instal·lat en el server del professorat i viag instal·lar el salt sense probblemes. Fa uns dies a alguns usuaris no els pareixia el salt al libreoffice i a altres si. Vaig desinstal·lar amb synaptic el salt i el vaig intentar tornart a instal·lar també amb synaptic ja que des de la ferramenta d'instal·lació de lliurex apareixia com a a instal·lat. Ara no tinc el salt en cap usuari. Sembla que el problema és que no he aconseguit desistal·lar el salt.addons u una cosa així ( no el tinc davant) . Durant el procés de deinstal·lació dona error i diu que no es pot deinstal·lar. No apareixen ni  les icones ni els menus encara que a synaptic apareix com a instal·lat. No crec que haja de reinstal·lar tot de nou no?

Salut

In reply to Deleted user

Re: salt en Nemo

by Deleted user -
Em podries dir exactament l'error que et dona?
In reply to Deleted user

Re: salt en Nemo

by Deleted user -

Hola Angel,

El que diu a synaptic és

E: salt-ooo-addons: el subprocés instalado el script pre-removal retornà el codi d'eixida d'error 1

 

En quant al terminal apareix el que adjunte en captura de pantalla i com que no el llig bé et copie el que posa:

ERROR: There is not such extensions deployed: salt.zip
Exception details:
(com.sun.star.lang.IllegalArgumentException {Message= "There is no such extension deployed: salt.zip", Context= (com.sun.star.uno.XInterface) @9698130 },
ArgumentPosition = (short) -1 }
unopkf failed
dpkg: s'ha produit un error al porcessar salt-ooo-addons (--remove):
el subproces instalado el script pre-removal retorna el codi d'eixida d'error 1
salt.zip is cleaning
S'han trobat errors al processar:
salt-ooo-addons

 

Moltes gràcies com sempre i felicitats pel vostre treball amb nemo

Attachment Escriptori 1_001.png