LliureX Lab - Agafar fitxers d´alumnes des de professor

LliureX Lab - Agafar fitxers d´alumnes des de professor

by Deleted user -
Number of replies: 8

Hola a tots:

M´agradari saber si hi ha alguna forma (no sé si des de Lliurex Lab) d´agafar documents des dels usuaris alumnes si eres usuari professor.

Per exemple: Els alumnes realitzen un examen en un/s document/s i el professor ha d´agafar aquestos.

Gràcies i Salutacions.

In reply to Deleted user

Re: LliureX Lab - Agafar fitxers d´alumnes des de professor

by Deleted user -

Pots entrar des del servidor a /net/home/students i ahí buscar dins de les carpetes d'usuari.

Jo el que faig, per exemple als examens, és dir-lis que guarden a l'escriptori el fitxer amb el cognom i nom i així ho tinc ordenat per a corregir-los.

En /net/home/groups (crec que és) també tens accés als usuaris de cada grup. 

In reply to Deleted user

Re: LliureX Lab - Agafar fitxers d´alumnes des de professor

by Deleted user -

Si teniu algun problema amb la propietat dels arxius:

$ sudo nautilus

Obriu el nautilus com a superusuari i aixi podeu copiar tot allo que vulgau. Quan anava a l'aula d'informatica em va fer falta. M'ho va dir la professora d'informàtica.

(no ixen els accents)

In reply to Deleted user

Re: LliureX Lab - Agafar fitxers d´alumnes des de professor

by Deleted user -

Hola Arturo.

Sí, però el sistema ha d'estar ben configurat i els alumnes han d'entrar amb el seu usuari.

Si tot s'ha fet bé trobaràs els arxius dels alumnes a la carpeta /net/share/home/alum o una ruta semblant.

Cal saber el nom d'usuari de cada alumne. Per exemple, si jo sóc un alumne de 3r de primària i em diuen Pep García Martí (usuari pergarmar) probablement els arxius romanen a:

/net/share/home/alum/pepgarmar

Segona via: Crea una carpeta compartida al directori /net/share i demana als usuaris que et deixen els arxius allí, a ells se'ls hi monta una carpeta compartida a /home/usuari/compartida.

El problema que té aquest últim mètode és que si no identifica cadascú els seus arxius no sabràs de qui son.

Salut

In reply to Deleted user

Re: LliureX Lab - Agafar fitxers d´alumnes des de professor

by Deleted user -

1.Tenir els usuaris creats en el servidor (LDAP, configuració LWAT o LLUM, importar des de Gescen o Itaca)

2.Fer que els alumnes entren amb els usuaris de LDAP i fer que guarden sempre en la carpeta DOCUMENTS, que està sincronitzada amb el server

3.En el server, tindrem tot el treball dels alumnes en /net/...

4.Per a copiar i endur-nos tota la feina dels alumnes d'un sol cop, baixar l'script que vaig fer i que adjunte, copiar-lo en el home del professor, donar-li permissos d'execució i arrancar-lo des d'un terminal amb ./workcopy2.sh (-h per a veure les opcions, que són -g per a indicar els grups a copiar, -e per a indicar les extensions d'arxiu a copiar, i -c ó -C per a comprimir el resultat global o individualment)

 

Llicència CC Atribució No comercial Compartir igual

In reply to Deleted user

Re: LliureX Lab - Agafar fitxers d´alumnes des de professor

by Deleted user -

Moltes gràcies Vicent.

Aquest material és digne de romandre als wikimanuals.

Potser és una rutina que caldria ésser implementada a Lliurex per defecte.

Moltes gràcies

In reply to Deleted user

Re: LliureX Lab - Agafar fitxers d´alumnes des de professor

by Deleted user -

M'alegre que siga útil

Si necessiteu alguna funcionalitat o millora, només heu de sugerir-ho

In reply to Deleted user

Re: LliureX Lab - Agafar fitxers d´alumnes des de professor

by Deleted user -

Gràcies a tots per les respostes. Amb foros com aquest dona gust. smile