Presentació

Presentació

by Deleted user -
Number of replies: 1
Hola! Després de uns messos consultant estos foros, finalmente aprofite un ratet lliure per a presentar-me.
Soc el coordinador TIC del IES Carrús d'Elx.
No m'agrada gens la burocracia, el barallar-me en el maquinari, i el tindre que instalar programari no lliure, per tots els problemes que crec que tots els que estem ací coneguem. Si m'agrada molt el diseny i la administració web, i estic intentant deixar el lloc web de l'institut lo millor posible utilitzant Joomla y Moodle (encara que a Carrús portem prou anys utilitzant la ferramenta propiétaria Fronter i si no pasa res continuarem amb ella perque hi ha molts profesors que han apres a utilitzar-la amb prou esforç).
Desgraciadament, les feines que menys m'agraden m'estan consumint moltíssim temps este començament de curso, i encara no he pogut fer quasi gens.
A vore si les aules i els ordinadors de la resta del centre començen a funcioanr bé (el curs passat va ser placid), y puc dedicar-me a lo qe més m'agrada de ser coordinador TIC...
In reply to Deleted user

Re: Presentació

by Deleted user -
Benvingut company, treballem al mateix barri d'Elx. Per a mi també està sent un començament de curs mogudet... la pròxima actualització deixaré que passe un poquet més de temps xDD serà un plaer compartir el que més ens agrada de ser coordinadors TIC...