Presentació

Presentació

per S'ha esborrat l'usuari -
Nombre de respostes: 2
Em diuen Artur Zaragozá i sóc mestre de Primària (format a l'educació física) a l'aulari El Teix d'Agres que pertany al CRA Mariola-Benicadell.

Iniciar-me en aquest espai és resultat de les meues pròpies inquietuts i el fet d'haver compartit un curs amb Samuel Soriano. Sóc conscient de les meues actuals limitacions, les quals vull reduir a partir de la participació en aquest espai, entre d'altres.

Actualment m'interessen els temes relacionats amb la creació d'una aula d'informàtica a l'escola, la web del centre, el descobriment de recursos TIC, l'aplicació de les xarxes socials educatives,... i, ara mateix, la gestió de la BIBLIOTECA.

Bé, salutacions per tothom!

Artur.


En resposta a S'ha esborrat l'usuari

Re: Presentació

per S'ha esborrat l'usuari -
Benvingut company, va ser un veritable plaer coincidir al mateix centre tant sols durant un any, si arribem a coincidir un parell d'anys més la revolució haguera estat assegurada xDD

Espere que puguem voremos aquest cap de setmana.

Salut!!
En resposta a S'ha esborrat l'usuari

Re: Presentació

per S'ha esborrat l'usuari -
Hola Artur.

Benvingut.

Ací tots en tenim de limitacions, però amb la suma del que fem entre tots tinc la sensació d'anar avançant a poc a poc.

La gestió de la Biblioteca és un món per descobrir i molta feina, però cal començar a caminar per algun lloc si es vol tirar endavant.

Per altra banda, em pregunte què us conta Samuel que tots acabeu ací. Jo també vull fer un curs amb Samuel :D

Salutacions