Tot i que ja vaig fer una presentació prèvia, sembla que on no tocava; em presente de nou...
Sóc Paco Dolz, i treballe en E. Primària Xirivella, on a més de tutor de un 4t , coordine l'aula d'Informàtica, sóc el Coordinador TIC i l'administrador del Portal Mestre a casa al que estem adscrits, i com no un poc....missioner del software lliure al centre.
Benvingut Paco, moltes gràcies per la teua presentació, m'agradat lo de missioner del soft lliure, mai havia pensat quan estudiava amb les monjetes i em parlàvem dels missioners que terminaria evangelizant als meus companys... xDD
Hola Paco.
Em recorda a La Missió però en compte de l'ovoe, potser l'instrument indicat és un netbook.
Benvingut a aquest espai on casdascú comparteix el seu coneixement, les seues il·lusions i fins i tot els seus enllaços.
Salut
Em recorda a La Missió però en compte de l'ovoe, potser l'instrument indicat és un netbook.
Benvingut a aquest espai on casdascú comparteix el seu coneixement, les seues il·lusions i fins i tot els seus enllaços.
Salut