Em presente

Em presente

by Deleted user -
Number of replies: 1
Què tal companys/es?
Sóc Emilià Villena Sòria, professor del C.P. FPA nº 3 de Picassent-Preventius. Sóc el Secretari del centre, a més de mantindres, junt a un altre companys, els ordinadors que tenim al centre. Sóc antinc professor del Jaime Balmes d’Elx. Vaig ser professor de valencià els anys 88/89 ; 89/90. Per aquells any vaig fer adquisició d’un amstrad1640 amb dues disqueteres de 5 1/4 . Us recordeu…
Al meu centre, en aquest moment tenim, per una banda, una aula del projecte Red que pertany a l’organisme autònom d’IIPP (Institucions Penitenciàries) que no és propietat de l’escola però del sí que tenim la responsabilitat de mantener-la. Utilitza sofware Windows que ja venia preinstal•lat.
L’any 2007 la Conselleria en va dotar d’una aula de portàtil amb canó que tenim actualmente repartida en varios mòduls donat que per qüestions regimentals no podem concentrar alumnes tant com ens seria desitjable.
Em considere també un amant de les noves tecnologías de les que faig ús a l’aula.
In reply to Deleted user

Re: Em presente

by Deleted user -
Benvingut company, quines casualitats té la vida smile espere que trobes el que necessites a aquest espai.