Jo també em presente

Jo també em presente

by Deleted user -
Number of replies: 1
Hola,

Sóc Daniel Turienzo, professor de Tecnologia de l'IES Montserrat Roig, faena que no desenvolupe massa hores perquè en l'actualitat ocupe la secretaria del centre. Així que passe la major part de la setmana fent d'administratiu.

Porte dos anys impartint un curs d'Edició de Vídeo amb LliureX en el Cefire d'Elx. Podeu trobar un enllaç a un tutorial de Kdenlive en alguna part d'aquest espai web.

L'any passat vaig participar com a ponent en dos projectes de formació en centres relacionats amb LliureX, OpenOffice, Audacity, PDI i alguna aplicació més. I aquest any continuaré amb un projecte sobre PDI i un altre sobre moodle i exelearning, així que us consultaré els dubtes al respecte, de la mateixa manera que publicaré ací allò que trobe en el camí.

Com que totes les anotacions que faig sobre LliureX i programari lliure acabe perdent-les penje a un bloc allò que crec que em serà d'utilitat en un futur.

Salutacions.
In reply to Deleted user

Re: Jo també em presente

by Deleted user -
Encantat de contar amb la teva companya en aquest projecte, un verdader plaer compartir amb companys com tu. Gràcies.