Programa per a megafonia de centre 2.0

Programa per a megafonia de centre 2.0

by Deleted user -
Number of replies: 12

Bon dia, gràcies a que Antonio Coloma ha fet una nova versió millorada m'he animat a compilar-la i pujar-la ací en format .deb per si algú més vol aprofitar aquest senzill però efectiu programari. Només teniu que descarregar i instal·lar.

Bon profit!!



In reply to Deleted user

Re: Programa per a megafonia de centre 2.0

by Deleted user -

La música para quan s'acaba la pista?

In reply to Deleted user

Re: Programa per a megafonia de centre 2.0

by Deleted user -

Hola Emili,

Si, para quan s'acaba la pista.... Avore si modifique per posar els segons per cançó que volem que sone (menys la musica aleatòria)

Si ho puc fer prompte, vos informe.

smile

Un saludet

In reply to Deleted user

Re: Programa per a megafonia de centre 2.0

by Deleted user -

En la instal·lació he vist que en les dpendències tambñe instal·la Gambas, com dia un company.

Al intentar obrir-lo em dona aquesta errada què pot ser i què puc fer?.


In reply to Deleted user

Re: Programa per a megafonia de centre 2.0

by Deleted user -

Hola Paco

A mi em va passar el mateix. Ho vaig solucionar instal·lant el programa gambas

In reply to Deleted user

Re: Programa per a megafonia de centre 2.0

by Deleted user -

Gràcies per reportar el problema... intentaré afegir la dependència al paquet deb per a que s'instal·le automàticament smile

In reply to Deleted user

Re: Programa per a megafonia de centre 2.0

by Deleted user -
Ja està afegida la dependència que faltava, ho he provat en un ordinador i funciona ;)

Bon profit!!!!
In reply to Deleted user

Re: Programa per a megafonia de centre 2.0

by Deleted user -

He instal·lat de nou i ara si ho ha fet bé, sense demanar cap dependència.

Però en programar-lo perquè sone la música que jo trie en la alarma i la carpeta on triarà aleatòriament; quan arriba l'hora indicada, no arranca i em dona la següent errada:

Així mateix no sé com fer perquè 'iìnicie automàticament cada dia sense necessitat d'obri-lo cada vegada.

In reply to Deleted user

Re: Programa per a megafonia de centre 2.0

by Deleted user -

Prova en aquesta versió... crec que a la tercera va la vençuda!

Per a que s'inicie automàticament jo el fique en aplicacions d'inici de lliurex, és prou fàcil l'ordre que tens que donar és /usr/bin/EDUTICTAC-BellX.gambas

Espere que esta siga la bona ;)

In reply to Deleted user

Re: Programa per a megafonia de centre 2.0

by Deleted user -

Instal·lant la teua última proposta de versió 2.1.20-1, continua donant-me la mateixa errada, quan arriva l'hora no sona la música perquè ix la errada de "couldn'read RWops. FMain Tijmer1- Timer 270...

No se si serà un problema del meu ordinador o què????

In reply to Deleted user

Re: Programa per a megafonia de centre 2.0

by Deleted user -

He provat en varies màquines i diferents versions d'Ubuntu i Lliurex i funciona en totes... prova a netejar la instal·lació completament i començar de zero...

Sort!!!

In reply to Deleted user

Re: Programa per a megafonia de centre 2.0

by Deleted user -
Bon dia @antoniocoloma hem solucionat el tema de la duració de les peces posant un temporitzador elèctric al amplificador, amb això per a nosaltres es suficient.

El que si he notat després d'un parell de setmanes d'ús és que algunes peces sonen amb més intensitat que altres. Ni ha un grapat de  paràmetres en informàtica musical que no sé si seria molt difícil implementar per a fer que totes les peces sonen al mateix nivell d'intensitat... tal volta si el programa normalitzara les peces abans de reproduir-les seria la millor opció.

Ahí ho deixe com a proposta de millora ;)