La promiscuitat és el que té. Via @manuelmch de la redbiogeo m'ha arribat aquest enllaç a la guia de la "Alfabetització Digital Crítica". Hi ha un enllaç a la descarrega des de Dropbox. De moment, l'index és molt atractiu.
Moltes gràcies per compartir, tinc una pila de llibres per a llegir però intentaré pegar-li un ull
Bon cap de setmana.
Bones.
Ho he estat mirant. Sembla una proposta interessant, sobretot el mètode de treball crític que plantegen.
Molta crítica però el document en PDF que ofereixen està creat en Adobe InDesign CS6 (Windows), cosa que és curiosa, si més no. A més, cal loguejar-se en Dropbox per baixar-lo.
Per altra banda, és molt interessant que comencen a haver moviments que qüestionen la intencionalitat neutral de l'educació. No hi ha neutralitat, com a docents cal reflexionar quin tipus de societat ajudem a construir, supose és el més interessant de tot el missatge.
Com fem les coses té un impacte directe en el producte final, en la motivació dels alumnes i en la producció. L'educació està orientada al resultat, al final tens un producte que has construir o has ajudat a construir.
La pregunta és: És just el "producte-alumne" que ajudem a construir els docents?
Trobe a faltar una pedagogia crítica basada en la construcció de significats i no tant una avaluació constant de resultats, el procés d'aprenentatge té molt a veure en el model de societat que ajudem a construir.
Salut
Les grans masses sucumbiran abans a una gran mentida
que a una mentida xicoteta.Adolf Hitler