Bones, altra vegada...
Sembla que han posat en marxa un porfoli digital docent, on les editorials han d'homologar els continguts digitals per poder posar els continguts.
https://escholarium.educarex.es/LMS/index.php?bd=escholarium&skin=
http://www.educarex.es/pub/cont/com/0034/documentos/Resolucion_SGE_20150608_ED_eSCHOLARIUM.pdf
Sens dubte crec que és un pas endavant, ja que d'alguna manera s'està unificant el context educatiu digital. Sembla que l'alumne té un entorn segur i enfocat, sense distraccions obertes.
Portser és un entor adient per iniciar-se, per primària. Però faltarà saber com es gestionen l'accés als continguts oberts, la possibilitat de cooperar o col·laobrar en la creació de contingut per part dels alumnes.
De moment ací, mestreacasa, que és una plataforma interessant, i tan flexible com poc intuitiva.
Després de 4 anys, sembla que el projecte està una miqueta parat. No dic que no es vaja actualitzant, que van fent, però no hi ha grans canvis i la implementació de Moodle embeguts sembla que no convenç a ningú.
Si mirem els dissenys dels participants en el ranking de webs personals, doncs, sembla que no hi ha tanta competència docent com voldriem, cal aprofondir en la presentació dels continguts i en els continguts mateix.
És evident que els docents necessitem pujar el nivell de competència digital, és evident.
Corren temps de canvis, veurem, veurem...
De moment ja s'ha promés formació sobre Flipped Education i jocs de rol al Pla de Formació Docent, sembla que alguna cosa en meneja.
Però mentre arriba estaria bé que habilitaren les wikis del mestre a casa.
Salut
Anhela una cosa per suficient temps
i ja no la voldràs.
Proverbi xinés