Lliurex-smart

Lliurex-smart

by Deleted user -
Number of replies: 10

En la versió 15.05 de Lliurex intente instal·lar lliurex-smart i em diu

"No es poden resoldre les dependències dels paquets"

Ja no se quina versió de Lliurex instal·lar. Cada versió de lliurex te els seus problemes i no acaben de funcionar ninguna com cal al canviar cada any i deixar de donar suport i actualitzacions.

He participat al foro de Lliurex però ningú contesta a les demandes que es fan. Sembla també que estiga abandonat.

Bé. Paciència i quan em canse instal·laré Ubuntu 14.04 que el tenia instal·lat dos anys sencers i no ma donat cap problema

Fins aviat

Xavier

In reply to Deleted user

Re: Lliurex-smart

by Deleted user -

Hola!

 

Instala el paquet del notebook directament. Smart-notebook desde el synaptic o centre de programari. 

 

El forum de Lliurex no es abandonat, de fet jo estic per alli cada dia. 

 

Si tens qualsevol problema intenten resoldrel el mes aviat posible.

In reply to Deleted user

Re: Lliurex-smart

by Deleted user -

Hola Francesc Xavier

Potser cal activar el repositori d'Ubuntu

Per saber la versió que estàs utilitzant de lliurex:

$ lliurex-version

Prova d'activar els repositoris d'Ubuntu i actualitza

$ sudo apt-get update && sudo apt-get upgrade -y

Salut

Anhela una cosa per suficient temps
i ja no la voldràs.

Proverbi xinés

In reply to Deleted user

Re: Lliurex-smart

by Deleted user -

Bona vesprada:

He actualitzat els repositoris tal i com m'indiques però tampoc em deixa instal·lar lliurex-smart ni smart-notebook.

Ja no se que fer més.

Gràcies

In reply to Deleted user

Re: Lliurex-smart

by Deleted user -

Jo he provat aquest matí amb l'ordre "sudo apt-get install lliurex-smart" en un servidor i tot s'ha instalat.

Quina versió de LliureX tens?

In reply to Deleted user

Re: Lliurex-smart

by Deleted user -
In reply to Deleted user

Re: Lliurex-smart

by Deleted user -

És un tema molt seriós amb la instal·lació de la pissarra digital, en el meu centre tenim 5 pissarres model smart SB480,,,

Si s'instala tot el programari, però lliurex 15 no la detecta, he arribar a un punt màxim en que si es detecta i només funciona quan es calibra, però després res...açó es un kaos. El tècnic del SAI d'aci LA Marina està avisat de fa un mes, i quan vinga no crec que puga fer-la funcionar. Esta clar que és un problema del kernel.

Arribat a este punt i de tantes hores perdudes, la sol·lució més ràpida i espere que ixca la llum abans es reistalar el sistema d'abans que en este cas és el gran sistema windows XP, que pareixia mort però resorgeix com l'au Fènix.

 
 
In reply to Deleted user

Re: Lliurex-smart

by Deleted user -

Confirmat pel distribuidor de pisssarres smart, no hi han drivers per a lliurex 15 si per a la 14

Envie DrValentin

In reply to Deleted user

SOL·LUCIÓ

by Deleted user -

Sol·lució gràcies al tècnic Juanje de Benidorm. Comparteix



"Mando la solución al problema, si no podéis solucionarlo comunicadmenlo a través de este ticket.

Primero instala el paquete de lliurex-smart desde el synaptic.
Una vez instalado el paquete tienes que desinstalar los paquetes xf86-input... y xserver-xorg que se instalan junto al lliurex-smart.
Instala los paquetes adjuntados xf86-input... y 
xserver-xorg...
Por ultimo instala nwfermi y reinicias.
Con eso debería funcionar.

Un saludo, 
SAI Benidorm·"

Adjunte els dos arxius: PRIMER PAQUET