Dropbox ha desaparegut

Re: Dropbox ha desaparegut

by Deleted user -
Number of replies: 0

Bones @Xavi.

Completament d'acord @Samuel.

Cal treballar sempre actualitzat perquè això ens fa treballar millor..., tot i que de vegades alguna cosa s'escapa...

Respecte a Dropbox pots utilitzar la terminal. Jo utilitze l'escriptori Fluxbox també amb Lliurex, això em dona un avantatge molt important respecte a les tecles que em programe, amb un arxiu tinc tot programat al teclat, una passada.

Al torró.

Obri un terminal i executa:

$ dropbox start

Veuràs que es posa a funcionar

Per veure l'adreça d'un arxiu public:

$ dropbox puburl /home/lliurex/dropbox/public/hola.txt

Per apara-lo:

$ dropbox stop

Per veure el seu estat:

$ dropbox status

Per aprendre més:

$ man dropbox

Utilitze aquesta ferramenta per la seua fiabilitat i disponibilitat, tinc molts arxius on-line gràcies a aquesta aplicació, però, com diu Samuel hi ha d'altres serveis.

Actualitza LliureX, aquesta distro ha millorat molt des del seu començament. L'utilització de Gnome Classic que utilitza s'ha millorat amb criteris minimalistes, cosa que sempre s'agraeix.

He descovert que la versió LliureX Lite, que estime en gran manera, no porta els drivers de les impressores, si les connecteu no les reconeix i cal instal·lar-les a ma, cosa que en molts casos és molt complexe. La cosa es soluciona instal·lant Lliurex Desktop que sí que té aquesta funcionalitat.

Salut

------------------------------
«Quan l'objectiu et parega difícil, no canviesd'objectiu; busca un nou camí per arribar a ell.»
— Confucio