Xarxa d'intercanvi Edutictac

Xarxa d'intercanvi Edutictac

by Deleted user -
Number of replies: 1

Benvolguts companys/es espere esteu passant bones festes i gaudint de la família...

Ara que estem en "vacances" tinc una mica més de temps i energia per a posar en marxa idees que fa temps tenia en ment.

La següent em va sorgir davant el magnífic treball que ha fet Antonio amb Secretictac, ell cobra a seua feina amb cafés... però el cas és que encara no ha cobrat cap xDD I això passa amb moltes tasques que desenvolupem a Edutictac... ho fent desinteressadament i per que ens agrada. Però el cas és que pense que això se li pot donar "forma"...

Cercant per la xarxa he trobat molta informació de com s'organitzen altres comunitats per tal d'afavorir aquest tipus d'intercanvis. Molts s'organitzen en bancs de temps i altres creen la seua pròpia moneda. Després de donar-li unes quantes voltes hem decante per crear una moneda per a la nostra comunitat el "Edut" amb simbol del $

Aquest sistema a més de permetre intercanvi de temps ens permetrà intercanviar altre tipus de material més tangible, per exemple una pantalla que ja no utilitzem en casa o un ordinador... etc. O material que tenim en el nostre centre que a nosaltres ja no ens serveix però pot ser a altres si...

La xarxa també permet que si algú té una necessitat faça una petició a la comunitat. Un exemple (real) necessitem un programari informàtic per gestionar el menjador del centre (tipus secretictac) o necessitem instal·lar i configurar la biblioteca de JClic al server del centre... etc. etc...

Aquest és un projecte un poquet més gran dels que hem possat en marxa fins ara per això m'encantaria que algú més s'implicara i es presentara voluntari per administrar la xarxa, voluntaris?

Per a registrar-se en la xarxa teniu que emplenar aquest formulari.

Si voleu ampliar informació de com funciona i què és tot això vos recomane la lectura d'aquest pàgina https://www.community-exchange.org/docs/whatces_es.htm

Bon Nadal!! clown participeu!!

In reply to Deleted user

Re: Xarxa d'intercanvi Edutictac

by Deleted user -

Pareix que la proposta no ha tingut molt èxit xDDD la veritat és que igual no s'ha comprés molt, per això he pensat que en el edudinatictac igual faig una explicació curta però intensa del tema... mentres he trobat una alternativa que igual m'agrada més... es tracta d'un banc de temps (el temps és or...) feu una ullada... no costa res i pense que tenim molt a guanyar com a Comunitat 

http://edutictac.comunitats.org/ca/