Formació del professorat - ciència i tecnologia

Formació del professorat - ciència i tecnologia

by Deleted user -
Number of replies: 4

Hola companys,

Només volia posar-vos uns enllaços a formació del professorat que trobe interessant. En alguna estic involucrat directament.

El Cefire d'Alacant farà un "Curs d'intercanvi d'experiències educatives en l'àmbit científic - tecnològic" amb dos sessions presencials al IES Figueras Pacheco d'Alacant. enllaç

Uns companys i jo presentarem la Fira de Ciència i Tecnologia en la jornada del dia 21 de gener que se celebrarà a Elx els dies 7, 8 i 9 de maig. Apunte-ho a l'agenda per a venir amb els alumnes a presentar projectes de ciència i tecnologia els dia 7 o 8 pel matí!!! Ja us passaré la convocatòria... està en el forn. També podeu venir de visita amb alumnes, la UMH està preparant tallers i més activitats.

Altres cursos interessants:

El company Joaquín farà un curs a Castelló sobre Scratch i Arduino. enllaç

En Elx, Juan Ramón Fernández i jo li farem la competència (competència sana, és clar) amb el curs "Programació de projectes de tecnologia amb Scratch, lectors de pantalla i el maquinari lliure Arduino. Aplicacions educatives." Pendent de publicar la inscripció. Serà de 40 hores a distància amb sessions presencials voluntaries en el IES Montserrat Roig.

Un altre company ens introduirà en el 3D amb el curs "Millora de les competències mitjançant el disseny de projectes en 3D a l'aula". enllaç

Bé, us aniré informant d'alguna novetat més quan isca del forn. I no oblideu que tenim una cita a febrer. Això ja ho parlem en gener.

Salut i a volar.

In reply to Deleted user

Re: Formació del professorat - ciència i tecnologia

by Deleted user -

Gràcies per donar a conèixer els cursos Daniel wink

Esteu tots convidats smile

Pareix molt interessant el curs que aneu a fer vosaltres a Elx.

Salut!

In reply to Deleted user

Re: Formació del professorat - ciència i tecnologia

by Deleted user -

De res Joaquín, m'alegre que a Castelló feu un curs d'scratch i Arduino!!!

Ja vorem si tenim audiència a Elx wink

Salut.

In reply to Deleted user

Re: Formació del professorat - ciència i tecnologia

by Deleted user -

Hola,

Només volia comentar-vos que continuem amb la difusió de LliureX en les aules amb el curs a distància organitzat pel Cefire d'Oriola: Edició d'àudio i vídeo amb LliureX com a recurs docent. Estarà basat en el curs d'autoformació disponible en el moodle del cefire. Ho ampliaré, si és necessàri amb els materials que tinc penjats en wikimanuals. Si voleu inscriure-vos o recomanar-li a algun company, ací: http://cefire.edu.gva.es/sfp/index.php?seccion=edicion&id=3798236

Qui vulga formar-se en programació i robotització de projectes amb Scratch està d'enhorabona. He trobat un altre curs en València: Automatització i control de projectes amb l'entorn de programació Scratch. No tinc ni idea de quina controladora utilitzen. Més informació en http://cefire.edu.gva.es/sfp/index.php?seccion=edicion&id=3759329

Salutacions i bona formació 2015.