TICKETS I FACTURES

TICKETS I FACTURES

by Deleted user -
Number of replies: 7

Bon dia companys... en aquest cas faig una consulta de secretari. M'ha arribat rumors de que quan afegim un ticket a la comptabilitat del centre n'hi ha que fer un justificant de quin és el contingut del ticket.

Vosaltres ho feu? Teniu algun model?

Gràcies

In reply to Deleted user

Re: TICKETS I FACTURES

by Deleted user -

Jo tinc entés que els tickets no valen. Sols les factures. Encara que, de vegades no tinc més remei que acceptar algun. En aquest cas especifique el l'apunt comptable a que correspón.

Salutacions

In reply to Deleted user

Re: TICKETS I FACTURES

by Deleted user -

Hace un par de años el anterior inspector nos hizo una inspección económica. Revisó los apuntes de la contabilidad, pidió algunas facturas de algunos apuntes que le parecieron y recuerdo que me preguntó si utilizaba tickets como justificantes de pago. Le contesté que sí y él, que perfecto.

In reply to Deleted user

Re: TICKETS I FACTURES

by Deleted user -

Des de les últimes instruccions de Conselleris de fa uns 6 mesos ja no pague cap ticket. Tot el que es paga al centre són factures. Tots estan avisats. Salut.

In reply to Deleted user

Re: TICKETS I FACTURES

by Deleted user -

Por favor, ¿Cuáles son esas instrucciones?

In reply to Deleted user

Re: TICKETS I FACTURES

by Deleted user -

Una circular amb uns 20 punts d'errades que van trobar després de la famosa auditoria que van fer als centres. Ho busque aquesta setmana i ho penje ací.

In reply to Deleted user

Re: TICKETS I FACTURES

by Deleted user -

Al día siguiente de la protesta de los directores de Valencia en Consellería, recibimos esta circular. Daniel, ya no hace falta que la envíes.

In reply to Deleted user

Re: TICKETS I FACTURES

by Deleted user -

Els centres de la província d'Alacant vam rebre una circular pareguda de la que puc destacar el tema de les factures:

Selecci%C3%B3_008.png