Hola Paqui.
Vaja quina alegria, una persona amb experiència.
Passa, passa benvinguda ací estem aprenent a fer Pins.
Coneixia el projecte de Ramón Besonías en Google Plus per tu, però no era conscient que utilitzaveu Pinterest.
Bé, potser el proxy de Conselleria posa portes al camp en algunes coses com aquesta. Supose que cal organitzar-se per superar el tema.
Temps era temps que Gmail no es podia consultar a les escoles, i mira, fa temps que està incorporat. Tot és fer-li-ho veure a Conselleria.
El que més em va cridar l'atenció de Pinterest és que una IMATGE conta més que MIL PARAULES.
Pinterest és un tresor d'idees que construïm entre tots. És fàcil i potent.
El seu desenvolupador treballava a Facebook, es veu que no li apanyava molt...
El centre d'interès del tauler és TOT ALLÒ QUE ENS INTERESSA a EduTicTac. Però el que hi ha per sota és una oportunitat sense precedents d'aprendre en comunitat.
A mesura que vaig aprenent veig el poder de la imatge...
El tema de Pinterest EduTicTac se'ns l'estant traient de les mans, jo m'afanyaria a col·laborar i a aprendre, o què aneu a fer amb aquesta calor?
Ens veiem a Pinterest.
Salut
----------------------------------
Els déu manaments del professor
George Pólya, matemàtic
1. Demostre interés per la seua matèria.
2. Domine la seua matèria.
3. Siga instruït en les vies del coneixement: el millor medi per aprendre alguna cosa és descobrir-ho.
4. Tracte de llegir la cara dels seus estudiants, intente adivinar les seues esperances dificultats; pose's
en el seu lloc.
5. No els doneu ténicament «saber», sino «saber fer», actituds intel·lectuals, hàbit d'un treball metòdic.
6. Ensenyeu a conjeturar.
7.Ensenyeu a demostrar.
8. En el problema que esteu tractan, distingiu el qu pot servir, més tard, a resolver altres problemes.
Intentu revelarel model general que sujaçen el fons de la situació concreta que afronteu.
9. No revleu, de sobte totala solució; deixu que elsestudiants fracen suposicions, deixeu-los descobrir
per si mateix sempre que siga possible.
10. No inclulqueu per la força,sugeriu.
[spam section]
Si encara t'has quedat amb ganes de saber més d'aquest apassionant matemàtic passa't pel Llagostí per
aprendre el seu mètode amb videos, contats pels que saben.