EduTicTac a Pinterest

EduTicTac a Pinterest

by Deleted user -
Number of replies: 16

Bones.

He creat un Taulell a Pinterest anomenat EduTicTac.

Crec que comencen a haver coses interessants per penjar.

Si voleu podriem anar posat a Pinterest les fotos que anem generant: logos, trobades, fotos d'aules amb lliurex, captures de procediments, etc...

Així tindrem un lloc on trobar ràpidament les fotos de la comunitat i, de pas idees per portar a terme.

Estic aprenent Pinterest així que no si, voleu ho fem junts.

Crec que la gran aportació de Pinterest és generar un entorn on visualitzar idees per fer coses.

Pinterest

Després cal que aprenteu altra vegada la caixa on heu escrit per tal que ixca el «tablero».

Salut

------------
 


In reply to Deleted user

Re: EduTicTac a Pinterest

by Deleted user -

Bones altra vegada, ja calle, ja calle.

Sols volia dir que qui vullga pujar fotos al Taulell de Pinterest que es manifeste, crec que es pot compartir el taulell d'un en un. Simplement digueu si voleu participar i us compartisc amb l'email que utilitzeu per la comunitat.

Objectius:

  • Anar recollint la història gràfica de la comunitat EduTicTac o allò ens semble interessant per la comunitat.
  • Aprendre a com funciona el servei.

Criteris d'avaluació:

  • Comparteix de forma activa i contextualitzada els recursos gràfics.
  • Utilitza aquest servei amb sentit comú.

Si algú suspén ens veiem al juliol que ve.

Sigue el tablero EduTicTac de Alfons en Pinterest.

Salut

In reply to Deleted user

Re: EduTicTac a Pinterest

by Deleted user -

Jo m'apunte

 

Paco Dolz

alies   ppmes1

In reply to Deleted user

Re: EduTicTac a Pinterest

by Deleted user -

Hola Paco.

Per tal de poder posar Pins (així ho diu) al tauler EduTicTac has de fer-te seguidor del mateix, d'altra manera no puc enviar-te la invitació.

Així que cal que tingues un compte a Pinterest i et faces seguidor d'aquest tauler:

Sigue el tablero EduTicTac de Alfons en Pinterest.

Ací estan les instruccions oficials per convidar algú a fer pins un tauler:

https://help.pinterest.com/es/articles/group-boards

Per seguir un tauler:

https://help.pinterest.com/es/articles/following-and-unfollowing

Deixe una captura a mode d'exemple:

Exemple de seguiment d'un tableuler

Salut

------------------------------
«Si sols tens un clau, tendeixes a veure als martells com un problema»
Afegit: per això cal no tindre sols claus.
Larry Wall
Programador de Perl
In reply to Deleted user

Re: EduTicTac a Pinterest

by Deleted user -

Hola Alfons,

Ja em pots afegir al tauler Pinterest d'Edutictac. Posaré algun pin.

In reply to Deleted user

Re: EduTicTac a Pinterest

by Deleted user -

@Daniel T

Ja estàs convidat a Pinterest Edutictac.

Pinterest ha estat una ferramenta de treballa que m'ha costat molt descobrir, vaig estar més d'un any hivernat, però finalment ha estat útil per cercar informació útil.

Esteu tots convidats, però si algú vol pinejar que ho diga i el convidem amb invitació.

Salut

In reply to Deleted user

Re: EduTicTac a Pinterest

by Deleted user -

Compta amb mi Alfons i gràcies per compartir sempre el teu treball.

In reply to Deleted user

Re: EduTicTac a Pinterest

by Deleted user -

Bones Francesc.

Ja t'he compartit el tauler EduTicTac.

Crec que entre tots tenim potència per difondre un fum de coses. cal prendre la iniciativa, jugar i aprendre.

Pinterest és realment potent per mostrar idees. Jo venia de Flickr, i no ho vaig entendre fins prou temps després, així que mai és tard.

Hi ha uns taulers excel·lents que mostren el que la gent fa a les escoles...

Salut

In reply to Deleted user

Re: EduTicTac a Pinterest

by Deleted user -

Gràcies Alfons,

Em sembla molt interessant i, com has vist, m'he obert un compte per anar provant.

Li donaré una volteta a vore que trobe per ahí.

In reply to Deleted user

Re: EduTicTac a Pinterest

by Deleted user -

Hola Alfons, estaria encantada de col·laborar al Pinterest d'Edutictac, enguany he començat a utilitzar-ho i m'agrada. La llàstima és que al meu centre no el vegem (l'ha demanat la coordinadora tic, però res).

He participat enguany al Projecte col·laboratiu "Palabrejeando" de Ramón Besonías, amb videos i imatges, i els meus alumnes havien de veure el Pinterest a casa.

Però m'encanta la idea, hi participaré !!!

In reply to Deleted user

Re: EduTicTac a Pinterest

by Deleted user -

Hola Paqui.

Vaja quina alegria, una persona amb experiència.

Passa, passa benvinguda ací estem aprenent a fer Pins.

Coneixia el projecte de Ramón Besonías en Google Plus per tu, però no era conscient que utilitzaveu Pinterest.

Bé, potser el proxy de Conselleria posa portes al camp en algunes coses com aquesta. Supose que cal organitzar-se per superar el tema.

Temps era temps que Gmail no es podia consultar a les escoles, i mira, fa temps que està incorporat. Tot és fer-li-ho veure a Conselleria.

El que més em va cridar l'atenció de Pinterest és que una IMATGE conta més que MIL PARAULES.

Pinterest és un tresor d'idees que construïm entre tots. És fàcil i potent.

El seu desenvolupador treballava a Facebook, es veu que no li apanyava molt...

El centre d'interès del tauler és TOT ALLÒ QUE ENS INTERESSA a EduTicTac. Però el que hi ha per sota és una oportunitat sense precedents d'aprendre en comunitat.

A mesura que vaig aprenent veig el poder de la imatge...

El tema de Pinterest EduTicTac se'ns l'estant traient de les mans, jo m'afanyaria a col·laborar i a aprendre, o què aneu a fer amb aquesta calor?

Ens veiem a Pinterest.

Salut

----------------------------------
Els déu manaments del professor
George Pólya, matemàtic

1. Demostre interés per la seua matèria.
2. Domine la seua matèria.
3. Siga instruït en les vies del coneixement: el millor medi per aprendre alguna cosa és descobrir-ho.
4. Tracte de llegir la cara dels seus estudiants, intente adivinar les seues esperances dificultats; pose's en el seu lloc.
5. No els doneu ténicament «saber», sino «saber fer», actituds intel·lectuals, hàbit d'un treball metòdic.
6. Ensenyeu a conjeturar.
7.Ensenyeu a demostrar.
8. En el problema que esteu tractan, distingiu el qu pot servir, més tard, a resolver altres problemes. Intentu revelarel model general que sujaçen el fons de la situació concreta que afronteu.
9. No revleu, de sobte totala solució; deixu que elsestudiants fracen suposicions, deixeu-los descobrir per si mateix sempre que siga possible.
10. No inclulqueu per la força,sugeriu.

[spam section]
Si encara t'has quedat amb ganes de saber més d'aquest apassionant matemàtic passa't pel Llagostí per aprendre el seu mètode amb videos, contats pels que saben.
In reply to Deleted user

Re: EduTicTac a Pinterest

by Deleted user -

Alfons...seguisc el tauler que m'has enviat però no puc pujar un pin, no m'ix Edutictac. 

Bé comencem !!! je,je

Vinga, vinga que me cremen a les mans les imatges !

In reply to Deleted user

Re: EduTicTac a Pinterest

by Deleted user -

Hola Paqui.

Doncs Paco Dolz també es queixava de la mateixa qüestió.

He estat revistant la configuració del tauler. No hi apareixieu, així que he tornat a enviar les invitacions.

No estic segur de fer-ho bé, he consultat diverses fonts [http://nuriagarciacastro.es/los-tableros-grupales-en-pinterest/] i... crec que per compartir un tauler sols cal convidar els usuaris. Així ho he fet, provem a veure si aquesta vegada va bé.

Pinterest compartit

Salut

In reply to Deleted user

Re: EduTicTac a Pinterest

by Deleted user -

Perfecte Alfons ! Gràcies. Ara sí. Ja he pujat algunes imatges i un video del congrés de València de Lliurex del 2010, per a recordar: Pinterest EduTicTac

Els videos de youtube es pujen també com les imatges d'internet, fent clic al logo de la barra de marcadors i després Pin it al video que vulgues.(Afegir el botó al navegador)

Un altre tutorial

Us deixe ací el video també ( a veure si trobeu al "mestre"). Pareix que no però ha plogut eh?:

Video Congrés 2010

 Mira que m'agrada pujar fotos i videos...hauré de parar !!! 

In reply to Deleted user

Re: EduTicTac a Pinterest

by Deleted user -

Hola Paqui.

M'he alegrat molt de tornar a veure certes imatges i vídeos de nou.

També volia comentar allò del plugin de navegador, facilita molt les coses.

Ja el tenia instal·la i volia comentar algunes coses:

  • Utilitzant el plugin no sols es puja la imatge sinó també s'enllaça la pàgina web on hem trobat la informació. Així que és doblement eficient, ja que en la imatge visualitzem el contingut però clicant arribem a la pàgina web.
  • En cas de pujar la imatge sols arribem a la imatge, he de veure com enllaçar una web, no sé si es pot fer.

Pinterest plugin

Gràcies pel tutorial, és senzill d'entendre. M'ha cridat l'atenció que es pot crear un perfil d'empresa, potser la imatge de tips d'aprenentatge per a centres educatius. No fa falta que fotos de xiquets, sols de recomanacions metodològiques que poden publicar-se i intuir-se molt bé amb una foto.

El vídeo el recordava d'aquella època, però m'ha fet gràcia tornar a veure'l.

Aquesta iniciativa de sondejar Pinterest i compartir m'és molt interessant perque...

  • M'obliga a conèixer el sistema.
  • Em motiva aprendre en comunitat.
  • La informació que pugen els companys és rellevant i molt enriquidora, fem comunitat.
  • Desenvolupes la consciència de desenvolupar el recurs en contextos quotidians.

Finalment, si algú està interessat en col·laborar cal que ho diga i li done pas.

Recordeu que la idea és pinejar allò que creguem interessant per la comunitat, no cal tenir por, la por ens paralitza i merma la creativitat.

Sigue el tablero EduTicTac de Alfons en Pinterest.

Salut

------------------------------
«Quan l'objectiu et parega difícil,
no canvies d'objectiu;
busca un nou camí per arribar a ell.»
— Confucio
In reply to Deleted user

Re: EduTicTac a Pinterest

by Deleted user -

Gràcies Alfons per les teues observacions, sempre aprenc amb els teus posts!

La veritat és que gràcies al teu llançament de Pinterest grupal estic aprenent més sobre les seues possibilitats i estic actualitzant el meu. Per a projectes col·laboratius està molt bé. Espere que prompte la conselleria ens done "permís" als centres.

Seguim sondejant...totalment d'acord amb les teus raons.