Qui perd els origens perd la identitat

Qui perd els origens perd la identitat

by Deleted user -
Number of replies: 4

Bones.

http://wikimanuals.edutictac.es/index.php?title=Origens_d%27EduTicTac

He trobat un document construït de forma col·laborativa ja fa uns anys.

Recorde que era de nit, @Samuel tenia el xiquet en braços i @Daniel anava apuntant coses per corregir al xat del GoogleDocs.

@Samuel, revisa la data, no la recorde bé.

Així és la trastenda, gent normal amb problemes quotidians però amb la passió per tirar endavant els projectes.

Bé, m'ha paregut que, com que no he trobat cap document que parle sobre la història estaria bé deixar-ne constància d'alguna cosa.

El document va estar redactat en castellà, calia fer-ho així, l'hem ha estat traduït.

Potser és bona idea anar pensant en recopilar una miqueta d'història ja que el temps passa, la barba ens creix, entre afaitat i afaitat (adapte-se depilat segons el cas) cal recordar com es van construint les coses.

Salut

------------
 
 

In reply to Deleted user

Re: Qui perd els origens perd la identitat

by Deleted user -

Si us interessa el mòn nostàlgic tenim l'entrada en el meu blog: Abril de 2011. Un poc d’història sobre EduTicTac

En el sopar amb novadors recordava amb Pedro Miguel quan Samuel ens nombrava administradors: "El 10 de març vaig ser nomenat administrador (un més) de la xarxa coordinadorestic

I en el blog també hi ha una captura de pantalla de "Coordinadors TICTAC". El segon nom oficial que jo recorde. Imagineu-vos una samarreta amb aquest nom i sense logo. Crec que en el marketing ho hem fet bé.

Ostres @Alfons, no m'en recordava d'eixa entrevista col·laborativa!!!

Està molt bé tenir una història voluntària i no jeràrquica compartida.

In reply to Deleted user

Re: Qui perd els origens perd la identitat

by Deleted user -

Ei, ei, Daniel

No m'enrecordava li donarem més visibilitat a aquest artícle al wikimanuals.

Salutacions des de dins de Conselleria
Ahí queda eso!!

In reply to Deleted user

Re: Qui perd els origens perd la identitat

by Deleted user -

Ves espai Alfons que eixe lloc és perillós!

In reply to Deleted user

Re: Qui perd els origens perd la identitat

by Deleted user -

@Francesc

Doncs ahí varem estar posant-nos en perill...

@Artzaca @inclusa @ppmes1

Jornades Redursos Educatious Digitals - Julio 2014

Salut

---------------- La llibertat no és poder elegir entre unes poques opcions imposades, sino tenir el control de teua pròpia vida. La libertad no és elegir qui serà l teu amo, és no tenir amo.
Richard Stallman