Mooc, mooc... PLE

Mooc, mooc... PLE

by Deleted user -
Number of replies: 3

Bones.

Per al cap de setmana què tal fer-li una ulladeta al Mood que ha organitzat INTEF amb el tema dels PLE.

Sembla una festa, un aplec de Novadors però a lo bestia...

Ara mateix hi ha programat un xat al twitter per parlar del tema.

#eduPLEchat

Cride l'atenció perquè crec que val molt la pena tenir-ho en compte, els materials, l'orientació, els participants són realment interessants, no us ho perdeu.

La recompensa és una insignia.

Fins ara: identitat docents, expossició de PLEs, creació de blocs, rúbriques, P2P per fer avaluació...

Anem per la segon setmana, encara hi ha temps. Jo també acabe d'arribar...

Si creus que saps alguna cosa de comunicació educativa amb TIC, val la pena participar, ànim.

Compartisc el PLE que he hagut de fer... per tal que us animeu.

Ho he simplificat, simple millor que complexe.

PLE

Ara l'url, al final que si no segur que ja haurieu clicat...

https://mooc.educalab.es

Au, bon cap de setmana.

In reply to Deleted user

Re: Mooc, mooc... PLE

by Deleted user -

ImPLEcable com sempre Alfons !

 Reconec en cada quadre algunes icones, je,je. Però la part d'organitzar, com és? Qué és la vaca ???? 

Estic seguint el MOOC en silenci perquè no done abast i sí es veritat que és molt interessant esteu TOOTS els bons....m'encanta mirar els vostres PLEs. 

De tota manera ara miraré per a identificarme, no sé si està obert, o  hi ha plaç?

També vull fer el POOC d'Edutictac, ni l'havia vist i pareix fabulós.

(PD. Al cole he començat un curs caser: Lliurex a POOC a POOC, i done insignies i tot,je,je. Al final li he canviat el nom a PracticLliurex pas a pas perquè el joc de parules no els deia res)

In reply to Deleted user

Re: Mooc, mooc... PLE

by Deleted user -

Hola Paqui.

Ets molt amable.

Gràcies per contestar.

Fa uns tres dies vaig veure un comentari en Twitter i vaig pensar que a algú li podria interessar.

A aquest MOOC hi ha molts referents, molts d'ells són incondicionals de Novadors...

Crec que val molt la pena, el conductor David Álvarez porta el podcast d'educacontic.

Quan t'apropes a persones d'aquesta trajectòria... doncs et sents xicotet, però l'única manera d'aprendre és pujar-se al carro, tirar-se al riu i intentar nadar.

Mereix molt la pena, hi ha molta feina que fer, però quan comences a veure els materials sents que arribarà un moment que la cosa anirà per ací, quan arribe aquest moment tindrem camí recorregut i experiència per prendre decisions.

El ritme que porten és una passada, però és força motivador, sembla que per fi arriba aire fresc.

A veure si aquest MOOC serveix per menejar procediments a les nostres escoles, crec que demostra que amb un lideratge ben entés es poden canviar moltes coses.

Remarque que em va semblar una grata sorpresa trobar-me amb materials de JuanfraTic al MOOC. Crec que es mereix aquest reconeixement implícit, ja que els últims anys l'he vist treballar molt. Enhora bona.

Juanfra digues alguna cosa...

Crec que tens a algú al teu centre seguint també aquest MOOC.

Respecte al tema de Lliurex, ja no és el futur, és el present. Tinc entés que ve una auditoria interna i una externa. La cosa va en serio.

Sembla que comença a partir de dilluns.

Comentéu a veure com va.

Supose que Llilurex costarà aquest curs d'arrancar però el tema és que està prou madur per fer les funcions.

Ja ens contaràs com et va eixe pràcticLliurex, tot és començar. Crec que experiències d'aquestes van a tenir molt de valor perquè van a començar a portar-se a terme per tot arreu.

Com diu Linus Torvalds «quatre ulls veuen més que dos», cal fer comunitat, compartir i aprendre dels companys.

Salut

-------------------
The Zen of Python
Simple is better than comple
#lliurexhackers
In reply to Deleted user

Re: Mooc, mooc... PLE

by Deleted user -

Gràcies per escriure, sempre aprenent amb els teus post !

Sí, al meu cole està la superprofe MCarmen Devesa (només té un defecte, és més de MAC,je,je), amiga de JuanfraTIC, estan tramant un projecte junts molt xulo, ja el veurem.