PDI Panasonic i lliurex

PDI Panasonic i lliurex

by Deleted user -
Number of replies: 9

Hola. ja estic donant la vara de nou
Tenim varies PDIs Panasonic (elite panaboard  UBT880 al centre i no aconseguim fer-les funcionar amb la darrera versió de lliurex. Amb les anteriors si que funcionaven però no recorde com les varem fer funcionar. Gràcies per l'atenció i espere que algú conega alguna solució. Manuel Segura em va comentar fa temps en aquest foro un deb que tenia al seu blog però amb el nou lliurex no funcionava.

In reply to Deleted user

Re: PDI Panasonic i lliurex

by Deleted user -

Hola, Francesc:

Aquesta pissarra només funciona amb un dels primers kernels del lliureX 12; és normal que tingues aquest problema.

Li vaig pasar al Tècnic del SAI els drivers que des de la Panasonic de Barcelona / Londres vaig aconseguir desprès de moltes telefonades.

Te puc pujar al meu Dropbox els drivers (418 Mb) i fas una descàrrega, però la meua recomanació és que faces una incidència al SAI i ells veuran de resoldre l'assumpte.

Salutacions.

In reply to Deleted user

Re: PDI Panasonic i lliurex

by Deleted user -

Hola Manuel,

Gràcies com sempre per tot. Si em pujares els drivers em faries un gran favor. La meua experiència amb el SAI darrerament és que ni responeni quan ho fan no venen mai. Jo sempre he actualitzat tots els ordinadors jo mateix. Aquest curs vaig posar una incidència per a que vingueren a posar la versió nova de biblioteca a principis de curs i encara estic esperant.

Gràcies de nou i salutacions et dec uns quants cafés amb pastes ja.

In reply to Deleted user

Re: PDI Panasonic i lliurex

by Deleted user -

Hola, Francesc:

T'envie l'enllaç públic del driver al meu Dropbox.

https://dl.dropboxusercontent.com/u/11772962/Pissarra%20Panasonic%20UBT880.zip

Al meu Centre faig funcionar dues pissarres Panasonic amb aquest driver, però no puc actualitzar a un altre kernel. Ja me contes com va el teu experiment.

Salutacions.

In reply to Deleted user

Re: PDI Panasonic i lliurex

by Deleted user -

Res. No ha hagut sort. Al començar la instal·lació em diu que no suporta aquesta distribució. He provat amb tots els kernels anteriors i diu el mateix. Fins i tot ho he intentat en un ordinador amb Nemo i tampoc. Respecte al SAI no responen com sempre últimament i en els foros de lliurex em diuen que han demanat els drivers a Panasonic però no tenen moltes esperances perquè la PDI ja no es fabrica. És un rotllo açò de que els fabricants no ajuden al tema.Jo sempre els dic que estan tancant-se el mercat educatiu amb l'actitud de nomésdonar suport per a windows però ésel que hi ha.

In reply to Deleted user

Re: PDI Panasonic i lliurex

by Deleted user -

Hola Manuel,

He provat el driver en pandora, Nemo i martyi em totes em diu que la distribució no està suportada. Saps en quins lliurex està funcionant a la teua escola? Ah! També l'he provada amb totes les versions anteriors d'ubuntui res.

Gràcies per tot

In reply to Deleted user

Re: PDI Panasonic i lliurex

by Deleted user -

/.../ el dilluns te mire exactament el kernel i la distribució LliureX què treballa amb la Panasonic. No has d'actualitzar el kernel i engegar l'ordinador sempre amb aquesta versió.

Salutacions cordials.

In reply to Deleted user

Re: PDI Panasonic i lliurex

by Deleted user -

Hola:

Malauradament, la Panasonic funciona només amb el kernel 2.6.32-34 utilitzant LliureX 11.09.

Només has d'engegar l'ordinador amb aquest kernel.

Per saber si estàs fent servir la versió què pertoca:

Obrir terminal i escriure uname -a

Ha d'aparéixer el nom del kernel.

Salutacions cordials.