Podcast GNU/Linux i altres herbes

Re: Podcast GNU/Linux i altres herbes

by Deleted user -
Number of replies: 0

Hola Tàfol,

Et puc contestar a això de passar APP a la targeta. Millor dit, ací tens una entrada on s'explica l'ús de l'aplicació Link2SD. http://javierpintos.com/como-aumentar-la-memoria-interna-del-galaxy-ace/

Vaig comprar una targeta micro SD de marca de 32GB classe 10. Uns 23 euros. He fet un parell de particions amb lliurex:

1a. FAT32 - 30GB - funciona com a targeta SD clàssica.

2a. ext3 - 2 GB - funciona com a amplicació de memòria gràcies a Link2SD.

Respecte a aquesta segona partició. La qüestió és provar.

- En principi, les particions ext tenen alguna avantatge. Ara no recorde si és la velocitat de lectura escriptura. El fabricant del meu mòbil diu que només reconeix FAT32. Però amb etx3 funciona bé. Vaig provar ext4 i no anava.

- Crec que amb 1GB per a desplaçar APP sobra. Però sempre m'agrada passar-me. Depen de la targeta que tingues.

- Si tens una targeta clase 4, crec que només pots fer servir FAT32. Però no estic segur.

El que he dit. A provar s'ha dit. Però primer fes còpia dels fitxers de la targeta!!!

Has de rootear el mòvil per a accedir com a superusuari a l'aplicació Link2SD. Instal·les l'APP. L'executes, comproves que et reconeix la segona partició. Reinicies i a traslladar totes les APP que no són de sistema a la targeta amb eixa APP.

Crec que m'he explicat bé, però és provable que no s'entenga. Si tens algun dubte, pregunta.

Salut.

PD. Bona idea tenir al mòbil un gestor de podcast... Així puc esgotar la bateria més ràpidament smile