Implementación de software libre en un centro educativo...

Implementación de software libre en un centro educativo...

by Deleted user -
Number of replies: 4

Hola companys, el temps passa ràpid i la setmana pròxima estarem en Mérida, aquesta serà la presentació que utilitzaré, espere que vos agrade.

Torne al fòrum... la veritat és que el mes de setembre ha sigut fortet (molt de treball entre cursos i despatx) he deixat descansar aquest espai deliberadament, ja veig que l'heu cuidat molt bé... també observe que la nova pàgina de preguntes i respostes no termina d'arrancar... una llàstima, pense es una ferramenta que ens ajudaria a organitzar millor els nostres dubtes comuns però si ací estem a gust també està molt bé ;DDD

Seguim endavant

In reply to Deleted user

Re: Implementación de software libre en un centro educativo...

by Deleted user -

Tan sols vullc transmitir-te un:

FORT APLAUDIMENT!!

de la meua part. M'ha agradat molt la presentació. (missatges reals, clars i sencills)

Ja tinc ganes d'ensenyar-la als meus companys. Però m'esperaré a que l'estrenes.

Ànim!! i endavant.

Enric

In reply to Deleted user

Re: Implementación de software libre en un centro educativo...

by Deleted user -

Hola Samuel.

Ja et tiravem a faltar...

Paciència, amb la pàgina de preguntes i respostes potser hem de reflexionar el seu ús, però no ho podem fer si no està en funcionament. Actualment potser es solapa el foro i la pàgina de preguntes.

Caldria reflexionar sobre le criteri d'ús.

Potser va arribant el moment de plantejar-nos-ho.

Salut

In reply to Deleted user

Re: Implementación de software libre en un centro educativo...

by Deleted user -

Moltes gràcies Enric, tens permís per a estrenar-la quan la necessites, he pensat que millor te passe el fitxer font per a que pugues adaptar-la a les teues necessitats :D


Bon dia!!
In reply to Deleted user

Re: Implementación de software libre en un centro educativo...

by Deleted user -

Gràcies Samuel, tot un detall!!

Bon cap de setmana.