TREBALL AMB -*- PDF -*-

TREBALL AMB -*- PDF -*-

by Deleted user -
Number of replies: 5

Bona vesprada,

novament necessita ajuda dels experts.

Com puc extraure pàgines d'un pdf?

Com puc insertar-ne?

Gracies

Atentament,

Enric

In reply to Deleted user

Re: TREBALL AMB -*- PDF -*-

by Deleted user -

Hola, Enric:

A la pissarra digital treballe amb el llibre de l'alumne en format pdf; pots fer les modificacions del temari, tallar temes, etc amb pdf-shuffler.

Tens el programa als repositoris de LliureX.

Més informació:

http://www.espaciolinux.com/2010/08/pdf-shuffler-elimina-y-anade-paginas-archivos-pdf/

Profit.

In reply to Deleted user

Re: TREBALL AMB -*- PDF -*-

by Deleted user -

Perfecte, Manuel, va una finor.

Estic meravellat de la rapidesa en solucionar els problemes, xe tu açò es la canya!!

Gràcies a tots

Enric

In reply to Deleted user

Re: TREBALL AMB -*- PDF -*-

by Deleted user -

Hola Enric i Manuel.

El programa que cita Manuel és molt intuïtiu, té una interface insuperable per fer ei que demanes. El vaig provar des d'Ubuntu i cap problema.

Ara bé si et vols complicar la vida i fer-ho des de la cònsola ho pots fer així:

http://inclusa.blogspot.com.es/2012/03/unir-documents-pdf-des-de-consola.html

Guanyes en potència i flexibilitat, però cal que seguisques els pasos.

Salut

In reply to Deleted user

Re: TREBALL AMB -*- PDF -*-

by Deleted user -

Aquesta me la sé. Què bé! puc aportar!

A veure, si només necessites extraure una pàgina, el més fàcil és utilitzar Inkscape (ja ve instal·lat amb lliurex). Inkscape és un editor de gràfics vectorials de codi obert que treballa amb format nadiu SVG però també és capaç d'obrir, editar i guardar documents PDF. Però, ATENCIÓ!!! Inkscape no és multipàgina, es a dir, només és capaç de treballar amb una sóla pàgina d'un PDF. Al obrir un PDF que té diverses pàgines, et preguntarà quina és la que vols obrir i te la obrirà. Compte de no guardar eixe document amb el mateix nom perquè et matxacarà la resta del document!!!

 

Si vols extraure pàgines d'un PDF in inserir-ne de forma habitual, et recomane pdfsam (està als repositoris d'UBUNTU). "PDF Split and Merge" (pdfsam per als amics) és una eina de codi obert per dividir i fusionar documents PDF. La interfície és una miqueta "dura de pelar" però el programa és una passada. Quan t'acostumes és tot molt senzill. Si l'instal·les des dels repositoris d'UBUNTU, està en anglés però es pot canviar fàcilment al català o castellà des de l'opció "settings" que hi ha a la finestra de l'esquerra.

Espere haver resolt els dubtes. Per cert, mentres escrivia he vist que hi havia respostes. pdf-shuffler no la coneixia. Investigaré, gràcies a tots

Salut!

In reply to Deleted user

Re: TREBALL AMB -*- PDF -*-

by Deleted user -

Gràcies a tots, continue pensant que açò es una canya. I ademés, tots sou super-rapits ajudant.

Ànim a tots!!

Vaig a provar coses dels pdf (tot un món per descobrir, je, je, ja tinc faena smile)

Bueno... he di dir que amb el pdfsam no m'he atrevit, perque em deia que anava a instal·lar un mogollò de coses, i ara que tot en va ve... doncs va a ser que no.

Us deixe una captura de pantalla i si algú ho enten que em diga si es perillós o no. val?

Gracies

Enric

Attachment instalar pdfsam.png