He decidit donar un pas endavant amb la web del centre. M'he cansat de que la plana principal siga un moodle. Pensava provar amb Joomla o alguna cosa així, però he decidit provar Mestre a Casa.
Com que tenia molts dubtes, he fet un parell d'incidències al SAI i m'han redirigit a un parell de manuals. Conforme vaja utilitzant aquest manuals els afegiré a wikimanuals: Es:Administració de la web de centre. De moment està en castellà, ja que l'únic que estic fent és copiar i apegar. Però si em doneu 10 minuts ho pase a català: Administració de la web de centre. Excepte els vídeotutorials, of course.
Quan he buscat l'arrel dels tutorials (Wiki guia del Portal Educativo), per a posar-ho com a referència, m'he adonat del següent:
Participar
Todas las páginas en este wiki son editables por los usuarios con una cuenta en el portal con los derechos oportunos.
Se puden mejorar los artículos existentes o crear nuevos. Lea la GuiaEditorial para obtener información sobre como escribir un buen artículo.
De moment no tinc temps per a editar res més, però si m'haguera adonat abans ho hauria fet amb molt de gust, en wikimanuals he corregit algunes errades d'ortografia.
Salut i que ens aprofite a tots/es.
PD. Anem a per la traducció.