Aplicació per android

Aplicació per android

by Deleted user -
Number of replies: 15
Hola companys, les vacances estan sent molt productives, he desenvolupat una aplicació per a vore la pàgina amb maquinari android... espere que vos agrade i la gaudiu els afortunats que tenim aquestos smartphones smile

El podeu descarregar directament amb el següent codi qr

qr Última actualització del programari 5 de gener a les 9:10 hores

Necessitareu una aplicació per a gestionar arxius en android com és Astro, vos deixe el seu codi qr

qr

In reply to Deleted user

Re: Aplicació per android

by Deleted user -
Hola Samuel.

He intentat baixar l'aplicació però em diu que no està associada a cap programa.

Alguna idea per instal·lar-la.

Salut
In reply to Deleted user

Re: Aplicació per android

by Deleted user -

Necessites un administrador d'arxius que pots trobar gratuïtament al market deixe explicació, he actualitzat... torneu a descarregar.la ;)

astro.png

Hay dos maneras de instalar aplicaciones en Android: buscar e instalarlas desde el Android Market de nuestro teléfono o buscar en Internet aplicaciones para Android. Las aplicaciones para Android tienen la extensión .apk. Para poder instalarlas en nuestro teléfono debemos activar lo siguiente:

Ajustes < Aplicaciones < Orígenes desconocidos

Y simplemente debemos copiar las aplicaciones a la tarjeta de memoria y usar un programa explorador de archivos, tal como Astro, para poder instalarla: simplemente buscamos la aplicacion y pulsamos para instalarla. Todas estas aplicaciones, al no estar instaladas desde el Market, se tienen que desinstalar desde:

Ajustes > Aplicaciones > Administrar aplicaciones.

In reply to Deleted user

Re: Aplicació per android

by Deleted user -

http://www.tucamon.es/contenido/desarrollo-apps-android

Android se está convirtiendo en uno de los sistemas operativos de referencia en el mundo de los dispositivos móviles gracias a su uso del código abierto y al impulso de Google. En este taller construiremos aplicaciones básicas para ser usadas en android que nos permitirán sentar las bases para la programación de aplicaciones posteriores más avanzadas.

En este taller aprenderemos sobre:

- El entorno de desarrollo de Android
- Anatomía de aplicaciones Android
- Interfaces de usuario
- APIs específicas de Android

Para sacar el máximo provecho del taller será necesario tener conocimientos previos de programación.


In reply to Deleted user

Re: Aplicació per android

by Deleted user -
Instal·lada i funcionant en HTC Hero.
Chapeau.
Algun dia hauré d'aprofundir en els codis qr, són màgia!
In reply to Deleted user

Re: Aplicació per android

by Deleted user -
Hola xics.

Algú em podria explicar com funciona el codi qr?

Sóc inmigrant digital i això de les TIC em costa una mica... després de diversos intents no aconseguisc entendre el procediment. Si em feu 5 centims d'això us estaré enternament agraït.

Salut
In reply to Deleted user

Re: Aplicació per android

by Deleted user -
Jo se que amb l'aplicació Bidi del meu telèfon, el pose davant dels codis que ha posat Samuel i de seguida es va descarregar el programa ARCO i es va obrir en el telèfon aquesta pàgina. Desprès tot va ser instal·lar i ja està.

Encara no entenc bé com podria utilitzar-lo en l'ensenyament, se que hi ha gent que està explorant això. Encara no he trobat la necessitat de fer els codis, però sembla que és molt fàcil.
Bé, he parat un moment, i me l'he fet, és el codi del meu blog i funciona, ja dic, no se per a que serveix però hui he aprés una altra cosa.
Per fer-me'l m'he registrat en www.bidi.es.
Salutacions.

CodeImage.do?codeId=17379966&barcodeFormat=3
In reply to Deleted user

Re: Aplicació per android

by Deleted user -
Hola Pedro Miguel.

He seguit els passos i ja està instal·lada.

Em feia falta un navegador d'arxius per veure-la i indicar al telèfon que la deixara executar.

Després de tot el que crec que té més valor no és l'aplicació en concret sino la consciència d'aquestes aplicacions i de poder adaptar-les a les nostres necessitats.

Salutacions
In reply to Deleted user

Re: Aplicació per android

by Deleted user -
Preferix Barcode Scanner http://www.appbrain.com/app/barcode-scanner/com.google.zxing.client.android

 Els còdics qr no són més que còdics de barres però més moderns... i que normalment enllacen pàgines web o arxius

el seu profit educatiu pot ser eixe el de enllaçar amb informació ampliada que es considere...

generar un codi és molt senzill en posar-ho a qualsevol cercador apareixen moltes opcions ;)

Salut i revolució!!
In reply to Deleted user

Re: Aplicació per android

by Deleted user -
Moltes gràcies Samuel.

Sabía que es podía fer però no coneixia la metodologia.

No intuía que ho havia de fer amb un programa, pensava que anava integrat amb la càmara del mòbil.

Ara ja està aclarit i m'has fet guanyar temps, ser més productiu, moltes gràcies.

Encara estic lluitant amb la instal·lació de l'aplicació, a veure si trac una miqueta de temps i la prove.

Salutacions
In reply to Deleted user

Re: Aplicació per android

by Deleted user -
Quina versió d'Android tens? després de testejar m'he adonat que funciona en Android 1.6 o superior, no se com compilar per a platarformes inferiors...

En principi la instal·lació és sencilla, ja ens contaràs
In reply to Deleted user

Re: Aplicació per android

by Deleted user -
Instal·lada.

Fantàstic.

Està molt bé, ja que recopila tota la galaxia tictac en un format optimitzat per a l'Android.

Tinc la versió 2.2.1 d'Android amb el kernel 2.6.32.21. Em diu que "su telefono está actualizado".

No deixa de sorprendrem aquesta plataforma, crec que açò no té tornada enrere...

Quan es generalitze tothom utilitzarà serveis com aquest.

Estic utilitzant activament la sincronització de google.com/calendar i ara m'avida de totes les activitats que he de fer al llarg del dia. Això sí, cal programar-les abans, jo ho faig cada dia al matí.

Aquest nadals vaig estar malalt. Després de visitar al metge vaig utilitzar google.com/calendar per a prendre la medicació. El telèfon m'avisava en el precís moment que calia. Crec que no havera estat capaç de ser tan metòdic sense aquesta ajuda.

És per això que crec que a mesura que convertim en hàbit aquests assistents i que ens permeten automatitzar tasques i alliberar els recursos del nostre cervell som més depenents d'aquests aparells, però també més lliures per tal d'utilitzar els recursos en allò que nosaltres que té més importància.

Finalment, deixam utilitzar l'aplicació alguns dies i et comentaré alguna cosa sobre la seua usabilitat. Tot i això, moltes gràcies per molestar-te en fer-la. Tots eixim guanyant d'una manera o d'altra, tant a l'hora d'utilitzar-la com de prendre consciència del pas endavant que suposa tota aquesta tecnologia.



Salutacions
In reply to Deleted user

Re: Aplicació per android

by Deleted user -
Parlant de GTD a Android puc compartir (a risc dels que no saben de que parlen pensen que estem com una "xota" xDD) que utilitze http://www.appbrain.com/app/shuffle/org.dodgybits.android.shuffle

i sincronitze amb http://my.gtdify.com/ que està basat en http://www.getontracks.org 

També utilitze en Astrid http://www.appbrain.com/app/astrid-task-todo-list/com.timsu.astrid que és molt còmode per al tema d'avisos...

tot per evitar la procastinació xDD

i moltes coses mes... jejeje
In reply to Deleted user

Re: Aplicació per android

by Deleted user -
Hola Samuel.

Gràcies per compartir els programes.

He vist que gtdify es basa en gtontracks, el qual està basat en 10Track. Aquest últim els vaig instal·lar a Ubuntu ja fa prou temps. Molt bo. Està basat en el mític Thinks per a Mac, potser aquest 10Track és l'aplicació gratuita basada en Thinks.


Està molt bé, però jo utilitze com a base RTM Remember The Milk, és gratuïta, el client per a Android és de pagament, per això utilitze soles per recopilar i tasques molt senzilles DGT GTD en Android. Aquest no sincronitza, acabe posant-ho tot a RTM que és una canya, australià i amb una visió molt bona de futur.

Utilitze prou més clients per a GTD per a Mac. Per a Ubuntu no oblideu que Gnome-Do s'integra amb RTM i amb Google Calendar que és una passada...

A veure si amb tot això fem la feina que toca i no se'ns passa res.

Salut
In reply to Deleted user

Re: Aplicació per android

by Deleted user -
És una altra manera de procrastinar com altra qualsevol. Jo ara hauria d'estar fent el dinar, però com has segut tan criptic m'ha tocat buscar què era GTD, que no tenía ni idea.

Bé, per la meua banda em conforme amb el googlecalendar i el PowerNote per organitzar-me un poquet la meua existència, que per lo demés és prou simple.

Una curiositat, en google calendar tinc apuntats, com events repetits totes les setmanes, el meu horari de classes i el de la meua dona. Així puc cridar sense que li sone el telèfon en classe.

Procrastinar és prou divertit. Ara toca anar a fer el dinar. Sort.
In reply to Deleted user

Re: Aplicació per android

by Deleted user -
Hola Pedro Miguel.

Es fa molt interessant veure quin usos es fan del calendari i d'altres eines per tal d'ajudarnos en la nostra vida quotidiana.

GTD només és un mètode. Val la tecnologia de llapis i paper per portar-lo a terme.

Per a qui vullga saber-ne més:


Si visiteu els enllaços de la wikipèdia sembla que estan els principals blogs que tracten el tema, soles remarcaria el blog de Berto Pena


Molt interessant el post de Samuel pel tema de la sincronització. Jo no ho tinc optimitzat per tal de sincronitzar al mòbil però em funciona bé amb RTM. No obstant tard o prompte crec que acabaré provant-ho.

Salut