SINCRONITZACIÓ - HD - USB

SINCRONITZACIÓ - HD - USB

by Deleted user -
Number of replies: 4
Bona vesprada companys.
Estic tractant fa una setmana de buscar un bon programa de sincronització, a fi de tenir sincronitzades les carpetes que m'interesen del disc dur de l'ordinador amb el pendrive, i així tenir una copia i poder sincronitzar-la també amb l'ordinador de casa.
He estat provant amb Unison, però a vegades em dona errors de permisos.
He buscat tutorials d'aquest programa en castellà però no n'he trobat.

Algu de vosaltres l'utilitza o sap on puc trobar informació per configurar-lo correctament?

Quins mètodes de sincronització utilitzeu amb el usb-pendrive?

Gràcies,

Enric

In reply to Deleted user

Re: SINCRONITZACIÓ - HD - USB

by Deleted user -
Hola Enric.

No conec cap altre programa millor que Unison per tal de sincronitzar carpetes.

El tens en format gràfic i per cònsola.

L'alternativa la tens al comandament rsync, però és un comandament de cònsola pensat per sincronitzar carpetes, mirrors, ordinadors sensers o fer backups.

Amb el tema dels permisos, la meua experiència em diu que si treballes sempre amb GNU/Linux no presenta problema, el tema ve quan fas servir també Windows, ja que posa permisos de forma arbitrària.

Si vols dominar el tema dels permisos pots trobar documentació molt bona ací:

http://doc.ubuntu-es.org/Permisos

http://doc.ubuntu-es.org/Usuarios,_grupos_y_permisos

Salutacions
In reply to Deleted user

Re: SINCRONITZACIÓ - HD - USB

by Deleted user -
en cuanto a tema de sincronización para un usuario solo, lo mejor que hay es unison, ya que disponedor de interfaz gráfica. rsync no es una opción ya que no sincronizado, sino que hace una copia exacta. imaginos que tenemos en l usb inquina versión mas moderna de un fichero. al sincronizar con rsync desde el hd al usb eliminaria la versión mas reciente. con esto quiero decir que rsync no tiene resolución de conflictos. si no te gusta unison puedes darle un vistazo a csync2 , pero este es mas de linea de comandos.
si tienes problemas con los permisos puede que sea porque el disco usb este formateado en fat32 o algun formato de windows que no permite tener los permisos como linux.
perdonad que conteste en castellano pero estoy desde el móvil y no tengo el teclado en valenciano
In reply to Deleted user

Re: SINCRONITZACIÓ - HD - USB

by Deleted user -
Bona nit,

gràcies a tots per les vostres aportacions, poc a poc vaig vegent la llum.

Realment l'USB el tinc formatat a FAT32 ja que també l'utilitze amb windows, i tal vegada siga ací on radiquen els problemes.

De totes formes, si caiguera en les vostres mans algun tutorial (en castellà o valencià) per favor, paseu-me'l,

gràcies.

Atentament,

Enric