Fonts tipogàfiques

Fonts tipogàfiques

by Deleted user -
Number of replies: 5
Hola:

El meu gos, Sabashka, té cinc mesos i m'ha dit que vol començar a llegir i escriure amb bona lletra. Per aquest motiu li he dissenyat un tipus de font tipogràfica perquè practique; es diu, honorant-lo, Sabashka.

Bromes a banda, he modificat una font tipogràfica amb pauta de dues línies i puntejada per a personetes que comencen a llegir i escriure.

Tens la font com arxiu adjunt o addenda.

Gràcies per escoltar.

PD: "Despacito y buena letra,
que el hacer las cosas bien
importa más que hacerlas".

Antonio Machado.
In reply to Deleted user

Re: Fonts tipogàfiques

by Deleted user -
Hola Manuel.

Molt bona idea.

Em podries ofientar una miqueta, quines ferramentes has fet servir?

Moltes gràcies
In reply to Deleted user

Re: Fonts tipogàfiques

by Deleted user -
Hola, Alfons:

L'eina més fàcil, Font Creator mitjançant Wine o Crossover com a emulador de Windows; més completa, complexa i de software lliure: FontForge. Podràs modificar fonts existents i ajustar-les a les teues necessitats.

Profit.

"Erase una vez un pirata honrado".
José Agustín Goytisolo.
In reply to Deleted user

Re: Fonts tipogàfiques

by Deleted user -
Hola, Alfons:

L'eina més fàcil, Font Creator mitjançant Wine o Crossover com a emulador de Windows; més completa, complexa i de software lliure: FontForge. Podràs modificar fonts existents i ajustar-les a les teues necessitats.

Profit.

"Érase una vez un pirata honrado".
José Agustín Goytisolo.
In reply to Deleted user

Re: Fonts tipogàfiques

by Deleted user -
Hola Manuel.

Gràcies per la informació.

La veritat és que no tinc experiència en modificar fonts, em sembla molta faena, però mai no es pot descartar. Algunes lletres no eixen com esperavem quan utilitzem fonts puntejades, estic parlant de la T o la z, potser amb aquest programa es podrien adaptar.

Salutacions
In reply to Deleted user

Re: Fonts tipogàfiques

by Deleted user -
Hola Manuel.

Acabe de baixar les fonts per curiositat i estava pensant com instal·lar-les, ja veus que no es que siga massa expert. M'he quedat al·lucinat al obrir l'arxiu i picar al botonet d'instal·lar, no m'ímaginava que fóra tan fàcil.

Moltes gràcies, les gastaré per les mitges incognites als meus examens del primer cicle de l'ESO.