Hola Samuel.
Aquesta versió de
Lliurex és ben interessant. Sembla prou estable, llevant de la connexió a internet que tenim, amb aquestes condicions no es pot treballar. Un dia va i dos no.
Per altra banda, el treure totes les connexions dels ordinadors amb Windows ha fet que la xarxa siga més estable. Un ordinador de la xarxa, amb Windows ens tombava el router, tot es penjava perquè el DHCP es tornava inútil.
Carmen.
Jo no confiaria les dades a Blogger. No és que els tinga mania, jo mateix tinc compter a Blogger des del 2004 i estic ben content del servei. Però amb les dades de DNI etc. aniria molt en compte.
Fa temps va haver una fallada amb Google Docs. Es podia accedir als documents compartits. Ho varen solucionar ràpid, però tu no tens el control.
Si ho fas a
Linucentres amb Moodle, Wordpress, Drupal, eyeOS, Mahara, Joomla, o qualsevol altre CMS tens tot el control tu.
Jo m'inclinaria més per aquesta opció donat el tipos de dades amb que treballes. Moodle és molt potent, tot i que una miqueta complexe. Potser Wordpress, si és soles per comunicar, té una gestió molt simple.