Ara que li puc veure les entranyes al teu codi puc ajudar-te.
Se m'ocorren dos opcions per a amagar la bruixa. Si la bruixa no es veu, no saps si es mou.
1.- La ràpida: En l'objecte Bruixa:
Si vidas=0
amaga
2.- Per a aprendre a posar subprogrames (en esdeveniments: utilitzant "envia a tots" i "quan rebi").
(Això és el que volia dir amb els missatges.)
En un dels dracs, abans o després de digues GAME OVER, posa un "envia a tots amagar" (amagar és el nom del subprograma que estarà en l'objecte bruixa).
En l'objecte bruixa, construeixes un programa molt senzill:
"quan rebi amagar"
amaga
Prova les dos a veure que tal.
El món de la creació de videojocs és un no parar (nivells, escenaris, ...).
Salut i ja em dius si funciona o si se t'ocorre una altra opció.
Abans del 17 d'octubre he de fer un videojoc. Ja te l'ensenye.