Codi promoció Quadern Professor digital

Codi promoció Quadern Professor digital

by Deleted user -
Number of replies: 30

Benvolguts companys, em complau comunicar-vos una bona notícia.

Fran Meneu autor del programari Quadern Professor digital, ​que és va presentar fa poc temps al fòrum i al qual vaig tindre ocasió de conèixer a la TrobaTIC de València i recentment a l'#EdudinaTicTac16 de Castelló.

Doncs bé, la bona notícia és que hem arribat a un acord bilateral de col·laboració del qual ja estan sortint idees i projectes de futur que segur seran de profit per a tots (de moment no puc contar res més ;).

Per a començar, fruit d'aquest acord, Fran ens ofereix als membres d'edutictac que ho sol·liciten, una llicència gratuïta del seu programari (elimina la publicitat de l'app). És una oferta molt generosa per la seua part així que aprofiteu-la. A més de que és molt bona aplicació a la Comunitat comptem a un fòrum per donar idees i solucionar dubtes, un altre avantatge que hem d'aprofitar.

Contesteu aquest post si esteu interessats, vinga, ànim!!


In reply to Deleted user

Re: Codi promoció Quadern Professor digital

by Deleted user -

Hola. Molt bons idea. Jo estic interessat en obtindre una llicència gratuïta per a provar aquest programari

In reply to Deleted user

Re: Codi promoció Quadern Professor digital

by Deleted user -

T'envie el codi de llicència personal per missatge personal.

Ja em diràs si l'has rebut.

In reply to Deleted user

Re: Codi promoció Quadern Professor digital

by Deleted user -

Per a qui encara no coneix l'app açi deixe l'enllaç a Google Play:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.apolosoft.cuadernoprofesor

L'app és gratüita, la llicència es per a llevar la publicitat.

Salutacions

Fran

In reply to Deleted user

Re: Codi promoció Quadern Professor digital

by Deleted user -
Hola fran

M'agradaria provar-la.
Em podries enviar el codi?

Gràcies
In reply to Deleted user

Re: Codi promoció Quadern Professor digital

by Deleted user -

Isidro, comprova la bústia d'açi de la web.

In reply to Deleted user

Re: Codi promoció Quadern Professor digital

by Deleted user -

No el trobe. On deuría de buscar? Sols veig els missatges del forum.


In reply to Deleted user

Re: Codi promoció Quadern Professor digital

by Deleted user -

Hola! Què interessant! Jo també estic interessada en tindre una llicència gratuïta per a eixe programari. Gràcies per tot el que feu.

In reply to Deleted user

Re: Codi promoció Quadern Professor digital

by Deleted user -

A mi també m'agradaria obtindre una llicència gratuïta. Moltes gràcies 

In reply to Deleted user

Re: Codi promoció Quadern Professor digital

by Deleted user -

Elena i MV Llopis. Vos he enviat els codis per missatge personal açi en la web. Si hi ha cap problema m'ho dieu.. 

In reply to Deleted user

Re: Codi promoció Quadern Professor digital

by Deleted user -

Hola, 

Moltes gràcies a Fran Meneu per la teua generositat

Espere que servisca d'impuls per a augmentar la base d'usuaris de la teua App i tinga un bon futur.
Personalment, no necessite el codi promocional. Quan em vaig assabentar que Quadern del Professor està desenvolupada per un company en hores lliures, no vaig dubtar de donar suport llevant la publicitat per l'import d'un parell de cervesetes. I això que no la use (no tinc tablet i en el mòbil no em sembla correcte usarla davant els alumnes quan ells ho tenen prohibit).
Salutacions



In reply to Deleted user

Re: Codi promoció Quadern Professor digital

by Deleted user -

COM USAR EL CODI PROMOCIONAL A GOOGLE PLAY?

  1. Ves al menú de l'app i selecciona l'opció de abaix del tot "Esborrar publicitat"
  2. Després selecciona "Esborrar publicitat"
  3. Fes click damunt del preu i selecciona "Canjear"
  4. Introdueix el codi i ja sou usuaris premium



In reply to Deleted user

Re: Codi promoció Quadern Professor digital

by Deleted user -

Hola. Samuel. Jo estic interessada a obtindre una llicència gratuïta d'este producte i poder-ho provar.

Gracies per tot Samuel.

Mª Carmen

In reply to Deleted user

Re: Codi promoció Quadern Professor digital

by Deleted user -

Vos convide a que m'ajudeu a aumentar la puntuació de l'app a Google Play fican't 5 estreles (no cal deixar comentaris si no voleu).

Dins de l'app: menú esquerra -> "Valora esta app"

Gràcies

In reply to Deleted user

Re: Codi promoció Quadern Professor digital

by Deleted user -

Hola Fran,

ja he puntuat amb un 5 la teua app (ho havia fet abans de que ho digueres). He estat provant-la i està molt bé. Em pareix molt útil (sobretot en el meu cas per la llista d'assistència i el diari d'aula) i la usaré a partir d'ara.

Gràcies per passar-nos el codi,

Anabel


In reply to Deleted user

Re: Codi promoció Quadern Professor digital

by Deleted user -

Buenos días, me gustaría probar la app, si no te importa me envías un código. Muchas gracias.

In reply to Deleted user

Re: Codi promoció Quadern Professor digital

by Deleted user -

Hola Antonio,

Sin ningún problema, cuando llegue a casa te lo paso. Pero antes sería interesante que te presentaras en el foro de presentaciones. Somos una comunidad y nos gusta conocernos un poco antes:

http://edutictac.es/moodle/mod/forum/view.php?id=99

De momento igual puedes probar l'app porqué es gratuita y no tienen ningún tipo de limitación, sólo publicidad.

Saludos

Fran

In reply to Deleted user

Re: Codi promoció Quadern Professor digital

by Deleted user -

Hola companys. Treballaré amb aquesta app de quadern del professor. Em sembla una eina estupenda i em gustaria que em mandaseis un codi promocional.


Moltes gràcies

In reply to Deleted user

Re: Codi promoció Quadern Professor digital

by Deleted user -

Sóc usuari de quaderns digitals de professors i m'agradaria obtenir una llicència gratuïta.

Fran, gràcies pel teu esforç i espero la teva resposta.

In reply to Deleted user

Re: Codi promoció Quadern Professor digital

by Deleted user -

Hola Joan,

com diu Samuel al principi d'aquest fil, la llicència és per a membres d'Edutictac. Això vol dir que com a mínim cal presentar-se a la comunitat per a poder demanar una llicència gratuïta, i si eres membre actiu encara millor smile. De totes maneres, si només és per a provar l'app, et puc dir que és gratuïta i sense limitacions, la pots provar sense problemes per avaluar-la, la llicència és només per esborrar la publicitat.