#edudinaTICTAC

#edudinaTICTAC

by Deleted user -
Number of replies: 10
A falta de congrés de programari lliure per a veure'ns les cares, s'està tramant un dinar TICTAC a twitter. Juanfra ja li ha posat l'etiqueta #edudinaTICTAC.

S'accepten propostes de lloc (amb Wifi i paret blanca), de dia (crec que novembre és un bon mes), i si algú vol ensenyar-nos algo eduTicTac que porte portàtil, que hi haurà projector.

Al lio.


In reply to Deleted user

Re: #edudinaTICTAC

by Deleted user -
De moment, estem interessats:

Alfons (@inclusa), Daniel (@dapastei), Samuel (@sasogu), Pedro Miguel (@pmiguel600k), Jordi (@xarxatic), Antonio (@antoniocoloma) i u mateix (@danielturienzo)


In reply to Deleted user

Re: #edudinaTICTAC

by Deleted user -
Eiiiiiii, que passa, que com jo al igual que Obèlix em vaig caure en la caldera de xicotet, no dine??

Si, jo també estic interessat, en el dinar, per suposat, i en el que vinga després també, jejeje. Juanfra (@juanfratic)

Vejam, si no forem molts (sols tinc 12 cadires, wink ), a la meua caseta a Xàtiva, es podria fer, hi ha wifi i varies parets blanques. Es podria encomanar una paella, etc...

O bé, podriem mirar algun bar-restaurant que tinguera wifi, a Xàtiva (Alfons o jo podriem mirar-ho) o bé a Alcoi (Dani o jo podriem mirar-ho).

De totes maneres, sols són idees, si en teniu altres millors, jo encantat d'anar a València, Elx, Santa Pola, Sagunt, etc.

Juanfra
(qué jo si que dine!!!)
In reply to Deleted user

Re: #edudinaTICTAC

by Deleted user -
Alcoi està més prop de Elx. Crec, Novembre em sembla bé.
In reply to Deleted user

Re: #edudinaTICTAC

by Deleted user -
Hola companys.

Sense molt de temps per dedicar a res jo diria que vull apuntar-me, però anem avant, concretem a veure si puguera ser posible veure'ns, doncs ja portem certa trajectòria i sempre és bo conèixer el que fan els companys.

He fet un formulari per tal de sistematitzar la trobada.

El formulari es troba ací:

https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dHRpRlhJbWVRRGctdWFEejR2R0tzY3c6MQ


Deixe el codi per si voleu incrustar-lo enlloc:

<iframe src="https://docs.google.com/spreadsheet/embeddedform?formkey=dHRpRlhJbWVRRGctdWFEejR2R0tzY3c6MQ" width="760" height="1434" frameborder="0" marginheight="0" marginwidth="0">Loading...</iframe>

Podriem publicar les dades ací mateix, com veieu no demanem dades personals, soles és un sondeig.

Salut
In reply to Deleted user

Re: #edudinaTICTAC

by Deleted user -
Estic fent jclics i un poc despistat. he contestat l'enquesta i després d'enviar-la m'he adonat que no has posat camp pel nom o el nick o algo que identifique.
Bé, jo soc el d'Alfara del Patriarca.
In reply to Deleted user

Re: #edudinaTICTAC

by Deleted user -
Doncs jo crec que he fet el mateix i tampoc he posat res que m'identifique.
Sóc francescjuan de València
In reply to Deleted user

Re: #edudinaTICTAC

by Deleted user -
Hola companys, quina alegria tant bona resposta per a organitzar una trobada, la proposta inicial era un espai que estiguera entre Valencia i Elx per a que ens vinguera a mig a camí a tots, Xàtiva i Alcoi estan a propet d'Elx no sé que opina la gent de Valencia...

En el hastag de twitter he proposat el 6 o el 8 de desembre que són festius (i no tenim pont) personalment em be millor que un cap de setmana.

Gràcies a tots per l'entusiasme, així dona gust!! Pròximament organitzem un congrés xDDD

Aps una llista per a portal control dels que estàn apuntats... o interessats...

In reply to Deleted user

Re: #edudinaTICTAC

by Deleted user -
No puc confirmar des del document. Ho faig des d'ací. A mi no m'importa desplaçar-me a Xativa o Alcoi. Sóc de València. Salut!
In reply to Deleted user

Re: #edudinaTICTAC

by Deleted user -
Hola a tothom.

Açò sembla un polvorí on algú ha deixat un misto encés.

La veritat és que sembla que hi ha ganes de trobar-se.

Deixe el link per tal que tothom puga veure el resultat de l'enquesta.

https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AhX7TeNL_71XdHRpRlhJbWVRRGctdWFEejR2R0tzY3c&hl=en_US

Aquesta enquesta ha estat un experiment :DDD, no em dedique a fer enquestes però, sembla que són molt fàcils de fer i podriem començar a utilitzar-les per comunicar-nos.

No he posat el camp del nom perquè pretenia que fora un sondeig, amb la Llei de Protecció de dades u ja no sap que ha de publicar, què no, si s'ha de guardar anonimat...

El cas és que anem aproximant el lloc i la data.

Jo sóc a Xàtiva. El lloc no és problema, però el temps, sempre em ve malament... així que no queda més remei que fer un esforç.

Si Xàtiva-Alcoi està a mitjant camí podriem veure quans som i buscar un lloc adient. Personalment no conec cap lloc on pugam portar un projector i hi haja wifi, però tot és buscar.

Si voleu deixem un temps per tal que la gent s'apunte i en tornem a parlar.

Una última cosa.

Aprofite per recomanar-vos el podcast de Pánico en el Núcleo, on en aquesta edició participen desenvolupadors de Lliurex. Tot i que encara no l'he sentit, n'estic segur que serà interessant per a tots els membres d'aquesta comunitat.

http://www.panicoenelnucleo.com/2011/10/programa-2x03-nacho-vidal-y-lliurex/

Salut