Crear una pàgina en la zona de proves

Crear una pàgina en la zona de proves

by Deleted user -
Number of replies: 6

He entrat ja amb l'usuari que m'ha donat el Daniel i he canviat la contrsenya.

He visionat el vídeo que ha penjat Alfons on explica el procés per fer eixa primera pàgina, pero quan he entrat en la ona de proves, ja hi ha la pàgina del Dani "Ajuda per a enregistrar-se en Wikimanuals", mentre que al vídeo no apareixia cap pàgina feta.

El meu primer dubte és : com puc posar la meua primera pàgina de prova sense carregar-me la del Dani.

He de fer-ho a la pestanya Discussió, perquè si obric la de Modifica, m'apareix la de Dani per a editar?.

El segon dubte està en saber, si faig la prova i m'agrada el resultat, com posarlo dins de les categories del Wikimanuals per fer-ho definitiu . He d'anar a la pestanya Contribucions?...

Continaré preguntant-vos .

Gràcies

Paco Dolz

In reply to Deleted user

Re: Crear una pàgina en la zona de proves

by Deleted user -

Hola Paco,

Et faig un curs de proves.

----

[[wiki de proves Paco]]

----

El codi que vaig a possar-te deixa'l (és per a que estiga en castellà i en valencià), comença a escriure dalt:

----

{{Languages|Wiki de proves Paco}}

[[Category:Proves]]

----

Com que generes codi, el que faces és molt fàcil traslladar-ho a un nou article de la pàgina principal: Copy+Paste.

Ací tens exemples de codi per a inserir vídeo, ...: http://wikimanuals.edutictac.es/index.php?title=Discussi%C3%B3:P%C3%A0gina_principal (Pàgina principal->Discussió)

Quan tinga una estona faig un videotutorial de com fer un curs de proves i de com fer un curs en la plana principal (aquesta pàgina té massa codi i és complicat explicar-ho en un fòrum) per a que el següent siga independent.

Qualsevol dubte m'ho dius.

In reply to Deleted user

Re: Crear una pàgina en la zona de proves

by Deleted user -

Mira a veure que et sembla com ha quedat la prova. en el curs Wiki de prova de Paco que m'has creat.

Em surgeixen nous dubtes :
-Crec que he llevat algo així com Pendent de traducció !!!
Cal posar-ho o no?

- Quan dius escriu dalt vols dir dalt de
{{Languages|Wiki de proves Paco}}
[[Category:Proves]]
perquè jo he escrit baix....

- No he vist com canviar el nom de la pàgina Wiki de proves, suponc que aixó sols ho pot fer l'administrador perquè no és una pàgina sino un curs no?

-No he entés encara és com poder incloure una pàgina (article) meu (el copia i pega del que he fet al curs de prova per exemple)en la pagina principal on estan les altres agrupats per categories.

-Si vullguera fer més, caldria fer-kes dins del curs que m'has posat de wiki de proves Paco o podria fer-ho directament a la pàgina principal?

-Quan poses els exemples de com inserir pdf, vdeo, slideshare, scribd... et regereixes a inserir-ho dins d'una pàgina com he fet jo inserint imatges junt al text, no?

Perdona per tantes preguntes, pero els inicis són durs....
Gràcies

In reply to Deleted user

Re: Crear una pàgina en la zona de proves

by Deleted user -

Hola Paco, vaig per parts.

-Crec que he llevat algo així com Pendent de traducció !!!
Cal posar-ho o no?

-> L'article que has fet té un germanet que es diu "Es:Wiki de proves Paco". Aquesta és la versió en castellà del mateix article, al que li he posat "pendiente de traducción". Si editem directament en valencià no cal crear el germanet, però si editem en castellà hem de crear un article en valencià... M'ho apunte per al videotutorial, que és difícil explicar.

->No cal que el tornes a posar.


- Quan dius escriu dalt vols dir dalt de
{{Languages|Wiki de proves Paco}}
[[Category:Proves]]
perquè jo he escrit baix....

-> Si, ja t'ho he canviat.


- No he vist com canviar el nom de la pàgina Wiki de proves, suponc que aixó sols ho pot fer l'administrador perquè no és una pàgina sino un curs no?

-> Per a que practiques, el nom que li he posat a l'article és "Wiki de proves Paco" (no es pot canviar, eixe article es diu així). Si vols que et cree un article en la pàgina principal per a copiar el contingut de l'article m'ho dius (L'explicació la deixe per al tutorial).


-No he entés encara és com poder incloure una pàgina (article) meu (el copia i pega del que he fet al curs de prova per exemple)en la pagina principal on estan les altres agrupats per categories.

-> T'he de crear un nou article amb el nom definitiu en la pàgina principal. M'has de dir el nom de l'article (pàgina) i l'apartat on el vols. El codi de la pàgina principal no és fàcil. Ho explicaré en el videotutorial.


-Si vullguera fer més, caldria fer-kes dins del curs que m'has posat de wiki de proves Paco o podria fer-ho directament a la pàgina principal?

-> Si són articles separats, Tips, pots anar fent-los en la pàgina "Zona de proves": http://wikimanuals.edutictac.es/index.php?title=Zona_de_proves

-> Ara mateix hi ha dos articles:

Ajuda per a registrar-se en wikimanuals

wiki de proves Paco

-> que es corresponen amb aquest codi:

[[Ajuda per a registrar-se en wikimanuals]]

[[wiki de proves Paco]]

-> Pots afegir un nou article tu mateixa afegint una tercera línia entre claudators. El que poses dins dels claudators serà el nom de l'article. Per exemple:

[[Nom de l'article]]

-> Ja et dic que els puc posar jo en la pàgina principal de manera molt senzilla. Ho explicaré per a que ho feu vosaltres.


-Quan poses els exemples de com inserir pdf, vdeo, slideshare, scribd... et regereixes a inserir-ho dins d'una pàgina com he fet jo inserint imatges junt al text, no?

-> Si.


-> Ja em dius com va.

In reply to Deleted user

Re: Crear una pàgina en la zona de proves

by Deleted user -

Crec que ja ho entés molt millor.

Si no és molta feina, podries posar aquesta pimera pàgina en un nou article a la pàgina principal.

Les dades podrien ser:


Nom de la opàgina-article : Baixar fitxers flash amb el navegador Firefox

Apartat: On et parega millor, jo crec que podria servir en Tips o en Novetats- Navegadors..com eet semble

Gràcies


*Supose que quan obrigues la pàgina, hauré de fer el mateix que en les proves, modificar-la copiant i pegant el text i tornant a pujar les imatges amb el Navega...no?

In reply to Deleted user

Re: Crear una pàgina en la zona de proves

by Deleted user -

Hola Paco,

*Supose que quan obrigues la pàgina, hauré de fer el mateix que en les proves, modificar-la copiant i pegant el text i tornant a pujar les imatges amb el Navega...no?

-> Ja ho tens. No cal tornar a pujar res, es copia el codi de una a l'altra i ja està. Ho he fet amb Ctrl+C + Ctrl+V.

He eliminat això:

{{Languages|Wiki de proves Paco}}
[[Category:Proves]]

Si escrius en valencià no fa falta posar l'etiqueta languages.

He canviat la categoria. L'he inclós en: [[Category:Navegadors]]

El pròxim article el pots fer directament posant [[Nom definitiu article]] en la zona de proves, baix del que acabes d'editar. Tindràs un enllaç a "Nom definitiu article" que estarà en roig. Quan faces clic, ja pots començar a editar.

Bona edició!!!