Hola Paco, vaig per parts.
-Crec que he llevat algo així com Pendent de traducció !!!
Cal posar-ho o no?
-> L'article que has fet té un germanet que es diu "Es:Wiki de proves Paco". Aquesta és la versió en castellà del mateix article, al que li he posat "pendiente de traducción". Si editem directament en valencià no cal crear el germanet, però si editem en castellà hem de crear un article en valencià... M'ho apunte per al videotutorial, que és difícil explicar.
->No cal que el tornes a posar.
- Quan dius escriu dalt vols dir dalt de
{{Languages|Wiki de proves Paco}}
[[Category:Proves]]
perquè jo he escrit baix....
-> Si, ja t'ho he canviat.
-
No he vist com canviar el nom de la pàgina Wiki de proves, suponc que
aixó sols ho pot fer l'administrador perquè no és una pàgina sino un
curs no?
-> Per a que practiques, el nom que li he posat a l'article és "Wiki de proves Paco" (no es pot canviar, eixe article es diu així). Si vols que et cree un article en la pàgina principal per a copiar el contingut de l'article m'ho dius (L'explicació la deixe per al tutorial).
-No he entés encara és com poder incloure una pàgina
(article) meu (el copia i pega del que he fet al curs de prova per
exemple)en la pagina principal on estan les altres agrupats per
categories.
-> T'he de crear un nou article amb el nom definitiu en la pàgina principal. M'has de dir el nom de l'article (pàgina) i l'apartat on el vols. El codi de la pàgina principal no és fàcil. Ho explicaré en el videotutorial.
-Si vullguera fer més, caldria fer-kes dins del curs
que m'has posat de wiki de proves Paco o podria fer-ho directament a la
pàgina principal?
-> Si són articles separats, Tips, pots anar fent-los en la pàgina "Zona de proves": http://wikimanuals.edutictac.es/index.php?title=Zona_de_proves
-> Ara mateix hi ha dos articles:
Ajuda per a registrar-se en wikimanuals
wiki de proves Paco
-> que es corresponen amb aquest codi:
[[Ajuda per a registrar-se en wikimanuals]]
[[wiki de proves Paco]]
-> Pots afegir un nou article tu mateixa afegint una tercera línia entre claudators. El que poses dins dels claudators serà el nom de l'article. Per exemple:
[[Nom de l'article]]
-> Ja et dic que els puc posar jo en la pàgina principal de manera molt senzilla. Ho explicaré per a que ho feu vosaltres.
-Quan poses els exemples de com inserir pdf,
vdeo, slideshare, scribd... et regereixes a inserir-ho dins d'una pàgina
com he fet jo inserint imatges junt al text, no?
-> Si.
-> Ja em dius com va.