Nova imatge per a wikimanuals?

Nova imatge per a wikimanuals?

by Deleted user -
Number of replies: 5

Hola tothom,

He preparat una nova imatge per a wikimanuals.

wikimanuals

Jo l'he afegida al meu bloc per a enllaçar aquest recurs de la comunitat. Però no és imprescindible col·locar-la en http://wikimanuals.edutictac.es/, la que tenim queda molt bé.

In reply to Deleted user

Re: Nova imatge per a wikimanuals?

by Deleted user -

Que fort, no havia vist aquest missatge, he vist la imatge aquest matí al teu bloc i m'agradat... directament m'he anat als wikimanuals i la resta de la història ja la saps...

In reply to Deleted user

Re: Nova imatge per a wikimanuals?

by Deleted user -

Així ha sigut. Tot per no començar amb la comptabilitat!!! Quina perea.

In reply to Deleted user

Re: Nova imatge per a wikimanuals?

by Deleted user -

No acabe d'entendre el que digueu però la nova imatge està bé.

Salut

In reply to Deleted user

Re: Nova imatge per a wikimanuals?

by Deleted user -

T'explique, ahir pel matí havia de preparar l'informe de gestió econòmica. Com que no tenia ganes vaig preparar una imatge per a substituir el dit que teniem en wikimanuals. Ho vaig posar al meu bloc per a enllaçar a wikimanuals i a aquest fil per a debatir si ho posavem.

Es veu que Samuel havia entrat al bloc i havia vist la imatge, per això es sorpren després al llegir el fil del fòrum.

Els dos estavem connectats al twitter i vam començar a fer provatures fins que wikimanuals s'ha quedat com està.

PD1 Vaig a fer alguns canvis més en la portada i em guarde el de hui per si no ens agrada.

PD2 L'informe el vaig fer pel vespre. Tenim 900 euros a dia 31 de desembre. Que hi farem...