Curs de moodle en moodle 1.9?

Curs de moodle en moodle 1.9?

by Deleted user -
Number of replies: 7
Hola companys, aniré al gra. Algú sap on puc trobar un fitxer de backup d'un curs de Moodle (en valencià o castellà)? M'explique: hem instal·lat un Moodle 1.9 al nostre Linucentres i volia afegir un curs de moodle per al professorat. He trobat cursos en altres servidors, però m'interessa obtindre un backup (.zip) per poder afegir-lo al nostre servidor i així que es vagen familiaritzant amb la nostra Aula Virtual, ja que allí, ja tenen cursos creats per cada grup i assignatura. Gràcies
In reply to Deleted user

Re: Curs de moodle en moodle 1.9?

by Deleted user -
Hola Tàfol.
No se exactament què vols. Un company va ser ponent al meu projecte de formació en centres i va preparar un xicotet curs per a intentar donar unes idees en dues hores.
Mira a veure si t'aprofita, en el curs s'inclou l'enllaç al tutorial de Aníbal de la Torre. Hi ha coses incompletes perquè es suposava que els meus companys havien de fer pràctiques, al final acabarem obrint un curs de pràctiques per a cada departament, per a que soltaren ma: http://dl.dropbox.com/u/25318285/backup-practicas_moodle-20111015-2324.zip

Abans de restaurar-lo pots veure'l a http://guillemdalcala.edu.gva.es/moodle/course/view.php?id=4 entrant com a convidat.
In reply to Deleted user

Re: Curs de moodle en moodle 1.9?

by Deleted user -
Moltes gràcies, crec que això em servirà. He trobat altres coses, quan ho revise tot, ho compartiré aquí.
In reply to Deleted user

Re: Curs de moodle en moodle 1.9?

by Deleted user -
Pega-li una ulladeta a aquest: Primers passos amb moodle. (entra com a visitant)

Si el vols et puc aconseguir el backup.
In reply to Deleted user

Re: Curs de moodle en moodle 1.9?

by Deleted user -
Recopilació del material sobre Moodle que he arreplegat buscant i preguntant. Gracies a tots:

Cursos d'autoformació de la Generalitat Valenciana:
  • Curso de Moodle en web del Cefire. Enllaç. Es pot entrar com a visitant.
  • Curso de Moodle para profesores en Lliurex.net (via Sergi Serrano). Enllaç. Es pot entrar com a visitant.
  • Curso de Moodle para estudiantes. Enllaç. Es pot entrar com a visitant.

Cursos de formació del professorat de la Generalitat de Catalunya (no estan en Moodle però el material és bo i es poden descarregar els cursos complets en html [comprimits en zip] per a consultar fora de línia):
Cursos de la pàgina oficial de Moodle (El més bo d'aquests cursos són els fòrums):
Altres cursos Moodle en valencià:
Altres cursos Moodle en castellà:
Gràcies de nou a tots. Espere que li servisca a algú. A mi m'ha servit.
Tàfol