Com fer una còpia de seguretat de moodle i restaurarla a Linucentres

Com fer una còpia de seguretat de moodle i restaurarla a Linucentres

by Deleted user -
Number of replies: 5
Aquest missatge el col·loque ací per a recordar-me de fer-li un tutorial al meu amic Lluís ;))) però com que ara no tinc temps si algú s'anima abans benvingut serà xDD
In reply to Deleted user

Re: Com fer una còpia de seguretat de moodle i restaurarla a Linucentres

by Deleted user -
Gràcies per tot... Estic provant fer-ho a lo bestia... Restaurar el backup amb filezilla penjant-ho directamen a public_html... Mantindre informats
In reply to Deleted user

Re: Com fer una còpia de seguretat de moodle i restaurarla a Linucentres

by Deleted user -
Luís.

Aquest tema és molt interessant.

Si ens contes la teua experiència podriem fer un manual per depurar el procés, ens interessa a tots.

Donem-nos un temps per fer proves i després podriem posar en comú alguns aspectes como bones pràctiques per fer backups, coses a tenir en compte o dificultats que cal salvar.

Soles un apunt, jo solc posar moodle a la carpeta www, que és on Apache va a buscar les webs dinàmiques per defecte. Vaig tenir un ensurt una vegada. Ho vaig resoldre tornant a copiar la carpeta al seu lloc, em va respectar la base de dades i tot va tornar a funcionar com abans.

Que tingues molta sort.

Salutacions
In reply to Deleted user

Re: Com fer una còpia de seguretat de moodle i restaurarla a Linucentres

by Deleted user -
Una volta has pujat tot al public_html tens que restaurar la base de dades des de phpmyadmin amb la opció importar... primer tens que esborrar el contingut de la base de dades per a eliminar els canvis que ha fet l'actualització

1

i després importar
2

continua informant... ;)

In reply to Deleted user

Re: Com fer una còpia de seguretat de moodle i restaurarla a Linucentres

by Deleted user -
Hola Samuel.

En Nadal hi haurà més temps.

En realitat no té més ciència que:

a. Baixar les carpetes que s'han pujat al servidor. Amb un programa d'FTP.

b. Fer una còpia de seguretat de la base de dades. Això cal especificar-ho una miqueta, ja ho farem.


Tot i això Moodle té una ferramenta interna per fer còpies de seguretat.


Salutacions
In reply to Deleted user

Re: Com fer una còpia de seguretat de moodle i restaurarla a Linucentres

by Deleted user -
El problema no és fer la còpia de seguretat sinó on restaurar-la... estic pegant-li voltes un parell de dies i provant múltiples opcions, però de moment no n'ha funcionat cap, Vos mantindré informats