J.Clic

J.Clic

by Deleted user -
Number of replies: 7

Hola companys:

Malgrat que fa temps no me comunicava amb vosaltres, llig el blog i continue aprenent. Tenía un enllaç amb el vostre J.Clic que ara no funciona.¿ S'ha perdut la vostra faena?. Perque tinc moltes activitats en la meua Biblioteca del Centre i les puc compartir. Pero m'agradava més la vostra com ellaç perque teniu una presentació molt xula.

El cas es que al exterior tenia el vostre enllaç al J.Clic encara que a l'aula lliurex utilitzem la nostra biblioteca. Ja me direu com puc recuperar-la.

Salutacions per a tots i gràcies per la vostra dedicació que tan ens fa aprendre.

In reply to Deleted user

Re: J.Clic

by Deleted user -

Hola Carmen, m'alegra tornar a saber de tu ... :D el JClic d'edutictac funciona perfectament, quin link fas servir per accedir? Prova aquest http://edutictac.es/jclic/indexjclic.html


Gràcies per avisar, pot ser n'hi haja alguna errada, ho revisarem.

In reply to Deleted user

Re: J.Clic

by Deleted user -

Hola Samuel:

 

No hi ha manera. No funciona el J.Clic, ni tampoc el enllaç que has escrit. No sé que ha passat

In reply to Deleted user

Re: J.Clic

by Deleted user -

És estrany, a mi em funciona perfectament. El que no em funciona és la descarrega des del Centre de Control de lliurex per descarregar al servidor tota labilioteca.

In reply to Deleted user

Re: J.Clic

by Deleted user -

Hola.

És possible que el que estiga fallant siga el plugin de Java per al navegador.

Revisa aquesta part.

Prova des de Lliurex ja que Firefox a Lliurex està preparat perquè tot funcione correctament.

Salutacions

In reply to Deleted user

Re: J.Clic

by Deleted user -

Gràcies Alfons. Ho miraré al dilluns a l'aula lliurex. El que me preocupa es que no es pot veure en cap navegador. Els he probat tots. I això vol dir que cap alumne podrà entrar desde casa

 

Salutatcions

In reply to Deleted user

Re: J.Clic

by Deleted user -

Carmen és un problema del teu ordinador, tens que tindre java correctament instal·lat, ací tens les instruccions http://clic.xtec.cat/ca/jclic/instjava.htm

In reply to Deleted user

Re: J.Clic

by Deleted user -

Sí, Samuel. Moltes gràcies. L'he instalat de nou i funciona perfectament. Però això en fa pensar que altres poden tidre el mateix problema. La qual cosa es una vaina.