Jclic i firefox

Jclic i firefox

by Deleted user -
Number of replies: 2

Tot el que portem de curs sembla imposible treballar amb el jclic de manera online, marca una errada de java però està instal·lat perfectament en el navegador firefox, he actualitzat el firefox a la darrera versió i continua amb el mateix problema no es poden carregar les activitats, en el mateix pc, entrant en google-chrome, no presenta cap problema, algú li ha passat el mateix? tenim tota l'aula d'informática amb la mateixa problemàtica, en la sala de professors per exemple amb la mateixa versió de firefox no hi ha cap problema per accedir-hi. gràcies

In reply to Deleted user

Re: Jclic i firefox

by Deleted user -

Hola Enric.

Si el tema està en Java supose que has d'actualitzar Java, ja que Firefox redirecciona al plugin a una carpeta de Java.

Al centre de control de Lliurex pots elegir la versió de Java que vols utilitzar, no sé si té a veure amb Firefox.

Pots utilitzar synaptic per tal d'actualitzar i/o comprovar la versió de Java que estàs utilitzant, malgrat això et pot ajudar llegir aquest artícle:

http://www.ubuntu-guia.com/2012/04/instalar-oracle-java-7-en-ubuntu-1204.html

Jo revisaria els plugins de Firefox per veure la versió de Java que utilitzes:

Per tal de comprovar-ho pots posar aquest codi a la barra de navegació de Firefox.

about:plugins

Salutacions

In reply to Deleted user

Re: Jclic i firefox

by Deleted user -

Moltes gràcies, vaig a provar, gràcies tbé pel tema dels INVES estic provant-ho també el tema de desactivar acpi. La veritat es que estar de tic en un cole gran amb molts ordinadors, mestres amb poca "experiència" em dona molta feina i aquest forum de vegades resulta més prtic i ràpid que el SAI